Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Az anyagi kár jelentős

Még tavaly történt az a koccanásos baleset Monacóban, amelyben a részt vevő öt autó értéke elérte az 1,1 millió dollárt.

szólj hozzá: Drága koccanás Monacóban/>
Csak most került fel az internetre a tavalyi júliusban történt balesetről készült videó. A felvételen jól látszik, ahogy egy szőke hölgynek túl nagy feladatot jelent a 300 ezer eurós Bentley Azure kabrió fékpedáljának megtalálása, ezért egyszerűen belehajtott a Kaszinó téren parkoló autócsodákba. Az ütközésben a Bentley-n kívül megsérült egy Ferrari F430-as, egy Mercedes-Benz S-osztály, és egy Porsche 911 is. Személyi sérülés nem történt, de az anyagi kár jelentős volt. A javítások költségei a becslések szeront 160 ezer dollárra rúgtak. Még jelentősebb lehetett volna a kár, ha a hölgy az alig egy méterre parkoló Rolls Royce Drophead Coupéba is belehajtott volna, mivel a nyitott angol autó alapára közel félmillió dollár.

2 Tovább

Keresztbe állt a Bugatti Veyron

Egyenesekben lehet, hogy nincs ellenfele a világ leggyorsabb és egyik legdrágább autójának, de kanyarokban azért okozhat meglepetést az ezer lóerő és a két tonna kombinációja. Erre jó példa az alábbi videó is, amely az angliai Prescott Hill nevű hegyi felfutóversenyen egy kevésbé jól sikerült jelenetét örökítette meg.



2 Tovább

Nem ad elsőbbséget a fekete SUV

Ennek az orosz Porsche Cayenne-nek a sofőrje csak erősítette a nagy fekete terepjárosókról kialakult sötét képet, amikor átfurakodott a balra kanyarodásra váró autók között, és anélkül, hogy körbenézett volna, elindult a széles úton. Pechjére éppen akkor ért oda egy Ford Focus. Bár volt elég helye, a vezető mégsem tudta kikerülni a Porschét, amely így a szemben álló, fedélzeti kamerás Focusnak lökte a vétlen autóst.

1 Tovább

Az orra előtt borult fel a kamion

Életre kelt a viccből ismert sofőr, aki nem tudja kicserélni a kitört bal tükröt, mert rajta fekszik az egész kamion. Egy személyautó fedélzeti kamerája rögzítette, amint egy kanyargós orosz hegyi úton a szembejövő kamion megbillen, majd azzal a lendülettel az oldalára dől, pont a kocsi elé. Az autós nem tehetett mást, nagyot fékezett, szerencsére a kamion is olyan hamar lelassult a súrlódástól, hogy éppen csak meglökte a kocsit. Senki sem sérült meg, bár a kamionos nem biztos, hogy túléli a találkozást a főnökével.

0 Tovább

Ken Block filmes díszleteket rombol

A cipőgyáros kaszkadőr visszatért. Újravágták és eddig még nem látott jelenetekkel bővítették Ken Block 2011-es videóját, melyben filmes díszletek között füstöli el a gumijait. Az akciódús kisfilmből semmi sem hiányzik, amit eddig már megszokhattunk. Egymást érik az akrobatikus mutatványok, tereptárgyakat és élő szereplőket is bevon a mókába. Láthatjuk, ahogy megzavar egy forgatást, targoncák között pörög és áttör egy falat, de nem hiányoznak a szuperlassítások sem. Már csak az a kérdés, aki ilyen jól uralja az autóját, miért nem tud eredményeket elérni a hivatalos versenyeken? 

1 Tovább

Kikerülte a macskát, karambolozott

"Nem vagyok részeg, csak a kátyúkat kerülgetem" - olvasható a vicces kedvű autósok hátsó ablakában. Persze egy valós problémáról van szó, itthon már nemzeti sporttá vált a tankcsapdák kerülgetése. Oroszországban is vannak még rossz utak bőven, a videón látható Chevrolet Lacetti sofőrje azonban egy elütött macska miatt kapta el a kormányt. Sokkal rosszabbul járt, mert így nekiütközött az út szélén húzódó kerítésnek. Csak óvatosan a hirtelen kormánymozdulatokkal!

0 Tovább

Felborult a markolóval a miniszter

A bajor belügyminiszter jó ötletnek látta, ha ő ássa ki az első adag földet egy útépítés megnyitó ceremóniáján. Örömmel vetette be magát a markoló fülkéjébe, gyorsan elmagyarázták neki, mit kell csinálni, de a következő pillanatban Joachim Herrmann az árokba is borult a munkagéppel. A munkások és a mentősök kimentették és a polgármester közeli házába vitték, hogy kiheverje a kellemetlen incidenst. Az útépítést a helyi lakosok tiltakozása ellenére folytatják.

0 Tovább

Tóba tolatott a parkolóhely helyett

Elég kínos, ha valaki összekeveri a fékpedált a gázzal, de néha megtörténik. Pont úgy, mint ezzel a kínai sofőrrel, aki a finom indulás után úgy bevágta autóját a tóba, hogy csak úgy nyekkent.

0 Tovább

Halálos balesetet okozott egy Ferrari 599-es

Szingapúrban május 12-én hajnalban ketten meghaltak, és hárman súlyosan megsérültek, amikor egy Ferrari 599-es összeütközött egy taxival és egy motorkerékpárral.

A baleset helyszíne a Ronchor Road és a Victoria Street kereszteződése volt, amely hírhedten veszélyes, csak az elmúlt 12 napban állítólag hat baleset volt ott.

Látszik a videón, ahogy a a Ferrari 599 GTB Fiorano hatalmas tempóval átmegy a piroson, aztán beleütközik a taxiba, amelyet rálök a motorkerékpárra.

Akkora volt az ütközés energiája, hogy a taxi motorját 30 méterre találták meg a járműtől. A Ferrarit vezető 31 éves pénzügyi befektető, Ma Chi életét vesztette, míg a mellette utazó 20 éves nő veszélyes fejsérülést szenvedett.  A taxit vezető 52 éves sofőr agyhalott állapotba került, utasa meghalt, amikor a kórházba értek vele. A motorkerékpáros súlyos gerincsérülést szenvedett.


szólj hozzá: Halálos baleset Ferrarival

0 Tovább

Két autó közé pördült a Lamborghini

Majd egy percet kell várni az alábbi videóban, hogy a piros lámpától végre elinduljon a citromsárga Lambo, amit nyilván a sofőr is nagyon unt már és a zöld után elkezdte nyomni neki. Kár volt.
 

0 Tovább

Boris Vian ihlette autómutánsok Párizsban

Egy járókelő fedezte fel ezeket az autószörnyeket a napokban Párizs utcáin. A két autóból összehegesztett torzszülöttek Michael Gondry (Egy makulátlan elme örök ragyogása, Az álom tudománya) filmrendező legújabb alkotásának a kellékei. A film Boris Vian Tajtékos napok című regényéből készül.

Az első képen egy (két) Fiat Uno, a másodikon egy Renault 21, a harmadikon egy Renault 4-es látható.

0 Tovább

Majmok tesztelték a Hyundai i30-at

Rendhagyó tesztelőket választott az új i30 tartósságának kipróbálására a Hyundai. Elvittek egy autót a brit Knowsley Safari Park majmainak, hogy egy napon át szabadon nyüstölhessék. A nagyon intelligensnek tartott páviánok előszeretettel másznak rá a látogatók autóira, gondozójuk szerint ez a teszt számukra maga volt a mennyország. 

A cég termékfejlesztői azt próbálták meg kideríteni, hol van az i30 gyenge pontja, mennyire tartósak a karosszéria anyagai. A kocsira szabadított negyven pávián nagyjából olyan károkat tudott okozni, melyekre a gyerekek képesek egész élettartama alatt. 

A mozdítható elemeket rángató, ételt elhullajtó és mindent a szájukba vevő majmok néhány karcoláson és karmoláson kívül nem ártottak az i30-nak, a láb és fognyomokon kívül csupán a vezetőajtó szigetelése adta meg magát. 

0 Tovább

A világ legjobb garázsa

Lehetne Chris Smarté, ha az a Ferrari 250 GTO nem csak az ajtajára lenne festve, hanem tényleg bent állna. Az egykori művészeti egyetemi hallgató feladta, hogy valaha is összespóroljon 15-20 millió fontot a világ egyik legdrágább autójára, inkább pingált egyet a garázsfalára.

0 Tovább

A világ leglassabb Ferrarija

A Ferrarit és Michael Schumachert is kiparodizálja egy német mérnök, aki pedálhajtású Ferrarit alkotott.

A Fahrradi Farfalla FFX névre keresztelt autó formájú fekvőbringa egy vagy két személlyel is működhet, neve természetesen a német Fahrrad (kerékpár) és a Ferrari szavak összeolvasztásából keletkezett. 

Alkotója az a Johannes Langader, aki korábban már egy szintén pedálhajtású szupersportkocsi, a Ferdinand GT3 RS megalkotásával vetette magát észre. Nem nehéz kitalálni, hogy az az autó egy Porsche 911-est mintázott.

A Fahrradi ugyanúgy készült, mint a Ferdinand: könnyű csöveket ragasztottak össze autó formájúra, aztán az egészet egy alumíniumcsövekből összehegesztett vázhoz rögzítették. Karosszériához a minta a Ferrari csak versenypályán használható szuperautója, a 700 lóerős FXX volt.

A rendkívül vicces sajtóanyag (lásd alul) szerint a jármű némán, egy pillangó súlytalan eleganciájával közlekedik.

A videón megtekinthető, hogy egy lábhajtású autóval is lehet fejjel lefelé mennie gy alagútban, pontosan úgy, ahogy Michael Schumacher tette ezt annak idején a Mercedes SLS AMG reklámfilmjében.


szólj hozzá: Fahrradi Farfalla FFX


szólj hozzá: SLS Mercedes reklám Schumival

Fahrradi Farfalla FFX

When Karl Marx stated in his Critique of Political Economy exactly 150 years ago that commodities had largely taken the place of relationships between persons and dominate us as phantasmagorical forms, he may not even have thought of the automobile, since experiments were still being conducted with steam or gas-driven motors. This was still nineteen years before the birth of the automobile in 1886. Yet there is hardly another object that has become so much of a fetish since then, serving to distinguish between power and impotence, rich and poor. Discussions about carbon dioxide emissions and particulate matter cannot prevent the car from triggering tremendous desires even today. It thus seems almost inevitable that now a further automobile model from the workshop of Johannes Langeder in Linz should be presented to the public, since the first, meanwhile already legendary Ferdinand GT3 RS was so extremely successful.

With the development of his new, ultimate super sports car, Langeder dares to look into the future, because unlike his imitation of the iconic 911, the new model is a kind of clairvoyant anticipation of a vehicle that is not yet even on the market. Fahrradi - the name is a clever combination of the German word for bicycle ("Fahrrad") and the reference brand, alluding to the essential principle of construction - is based on literally the same framework conditions as its predecessor: a perfectly imitated auto body made of light tubes and adhesive connections, which encases a bicycle construction as drive and slows down the approximately 700 HP of the previous model to 1 - 2 human-power. Johannes Langeder always sends his vehicles into real traffic, but instead of the expected sonorous motor noise, they move silently and with the weightless elegance of a butterfly. It is this surprise attack on existing patterns of perception, the deceptive play with bait and prey, disguise and discovery, that makes the artist's automobile objects so successful that they attract the interest of the most diverse audiences, from a gentlemen's magazine in Malaysia to a German cultural program, from an insert in a New York schoolbook to the British TopGear. The artist succeeds in revealing the most diverse connections to us at the same time: that the exchange of information seems to have become equivalent to the exchange of commodities and money in our information society and that it can be analyzed with the tested methods of theoretical economy, as Georg Frank explained in his Economy of Attention. Most of all, however, Langeder shows us that the tactic of an imitative magic enables a tactile recognition. The artist achieves a kind of magic mimesis, which is not coincidentally reminiscent of the practice of the shamans, in which the copy is intended to attract the power of the original (cf. Mimesis and Alterity by Michael Taussig).

The shamanic disguises that the artist likes to make use of, however, come entirely from our media world, such as when he drives his silent vehicle on famous racetracks wearing golden Rolex watches on both wrists like Burt Reynolds in The Cannonball Run. Ironically playing with roles and identities is a characteristic of Johannes Langeder's artistic practice. The high culture counterpart to the popular film figure was the role of the star conductor in a tuxedo, who began conducting the Linzer Philharmonie in 2000, an orchestra made up of a few trained musicians and many, less talented actors, from which he nevertheless demanded sophisticated achievements. Richard Wagner's Walkürenritt, symphonies by Beethoven and Mozart were performed in concert halls or radio halls. This role seemed to be custom-tailored for Langeder and seemed to confirm what Arnold Schönberg wrote to a French music lover in 1950: In my opinion, it is not the professional musician that is needed, the musician who lives from his art, in order to maintain musical culture. Rather, it is the amateur, and it has always been the amateur, who has supported the real cultivation of art. The reactions of the audience to the performances of the amateur orchestra also showed that Langeder succeeds in breaking open conventional patterns of perception with his mimicry tactic, subversively undermining existing cultural sign systems. The artist dons these contrary alterities, in a sense probing with the help of mimesis a sensuous knowledge in our time, a knowledge that in adhering to the skin of things through realist copying disconcerts and entrances by spinning off into fantastic formations (Taussig). Now we may encounter two such fantastic formations unexpectedly in city traffic: Ferdinand and Fahrradi.

0 Tovább

Fegyverrel hadonászva vált sávot az orosz terepjárós

Kevés utálatosabb dolog van annál, amikor a dugóban araszolva, jobbról-balról próbálnak bepofátlankodni az ember elé. Olykor nincs jobb feszültséglevezető megoldás annál, mint egy öblös gázadással kikerülni a centikért küzdő, autója orrát elénk toló neveletlent, vannak azonban olyan helyek, ahol vigyázni kell az ilyen manőverekkel. Oroszországban például nagyon nem illik akadékoskodni az erőszakosan nyomuló, fekete terepjárós sofőrökkel, mert rosszallásuk jeleként még fogják a pisztolyukat és fenyegetően meglengetik, mint ez a figura is a videón. Elég rossz üzletnek tűnik, ha néhány méter előnyért egy golyó jön cserébe.

0 Tovább

Félresikerült Audi-drift

Egy lelkes amatőr Oroszországban megpróbált keresztben autózni egy Audi R8-assal, aminek egy fejtetőre tett Lada Forma (a Samara négyajtós változata) lett az eredménye. A tettes lelépett a helyszínről.

A hullámzó kép valószínűleg annak az eredménye, hogy a videót egy mobiltelefonnal rögzítették. Valószínűleg a driftelő audis egyik barátja volt az operatőr, ezért nem indult el a zöld lámpánál.


szólj hozzá: Félresikerült Audi-drift

1 Tovább

Robbanó légzsák ütött Audi-logót egy sofőr karjába



Egy nyugat-virginiai sofőr nemrégiben csúnyán összetörte Audi A4-esét, a balesetben maradandó sérüléseket szerzett. Mármint jó ideig maradandóan ott lesz a karján a négykarikás Audi-logó, amit a robbanó légzsák, pontosabban a kormánykerék lerepülő borítása ütött rajta. A nem önként vállalt tetoválást büszkén viseli a férfi, a kezéről készült fotót saját maga tette ki a Facebookra. A Jalopnik kommentelői szerint tulajdonképpen nem ritkák az ilyen esetek, egy biciklist cserbenhagyó gázolót is úgy találtak meg az Egyesült Államokban, hogy autójának logója és hűtőrácsának egy része a képen láthatóhoz hasonló sérülést hagyott áldozata hátán.

1 Tovább

Húszhónapos erekció motorozástól

Motorozás miatt túl tartós, 20 hónapos lankadatlan erekció miatt perli a BMW-t egy kaliforniai férfi.

Henry Wolf csupán négy órán át motorozott egy BMW-vel, ám nagyon hosszúra nyúlt az út következménye. Wolf szerint egyértelműen a motor, és annak a nyerge a ludas erekciójáért, így a nyerget gyártó Corbin-Pacific nevű cég ellen is pert indított.

A motorozás még 2010 szeptemberében volt, a férfi azóta is kínlódik merevedésével, amely meglehetősen fájdalmas. Egyebek közt ezért, továbbá kiesett munkabére, orvosi költségei, érzelmi gondjai miatt követel kártérítést. Hogy mekkora összeget, arra nem tért ki a brit Metro újság.

1 Tovább

Részegen kötekedett az autóssal, elütötték

Szinte alig venni észre, pedig a legbravúrosabb teljesítmény az, ahogy az utolsó pillanatig menti a saját sörösüvegét.



Nem a leghumánusabb megoldást választotta az autós, ahogy az alábbi konfliktust megoldotta, de nehéz sajnálni ezt a két részeg orosz úriembert. Kár, hogy a folytatás nincs meg, az mindenesetre több, mint valószínű, hogy az elsodort férfi egyik lábán átment az autó, a kisebb döccenés ezt sejteti.

0 Tovább

babetta

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek