Az amerikai kisbuszok stílusában egy Kei-carból készült a Blow Easy Rider. A fantáziadús névadás a kínaiak szellemességét idézi

Új őrület hódít Japánban, a miniatürizált amerikai autó. A detroiti klasszikusok ugyanolyan népszerűek a szigetországban, mint a belpiacos apróságok, egy igazi nagyvas fenntartása azonban több bosszúságot okoz, mint örömöt, hiszen forgalomba helyezését magas adókkal sújtják, hatalmas méretei miatt pedig nehéz boldogulni vele a zsúfolt, keskeny utakon.

Japánban népszerűek a GMC Vandurához hasonló detroiti furgonok

A Hello Kitty és a Tamagocsi hazájában azonban semmi sem lehetetlen, a Dream Factory Blow műhelyében bárki megrendelheti kedvenc amerikai kisbuszának kicsinyített mását, egy japán Kei-car, vagyis 660 cm³-es 63 lóerős városi mini alapjain. A vevők autóit szétszedik és egy létező modell stílusában üvegszálas elemek felhasználásával átépítik.

Egy zsúfolt nagyvárosban nincs praktikusabb egy Honda Life-hoz hasonló mininél

Igény szerint a belsőt is átrendezik, hogy még jobban hasonlítson a vágyott eredetire. Bár az álmodozók kénytelenek lemondani egy valódi furgon vezetési élményéről, az egyedülálló stílus és a kedvező fenntartási költségek vigasztalhatják a rajongókat, akik meglepően arányos minivel térhetnek haza, melyen nyoma sincs a Mitsuoka-féle rémálomnak.

Hibrid kicsit másképpen. Egy Nissan Micra és egy Jaguar összegyúrásából született a bizarr megjelenésű Mitsuoka Viewt

Mai árfolyamon számolva Japánban 2,5 millió forintnyi yenért lehet beülni egy praktikus és takarékos minibe. A Dream Factory Blow műhelyében egy arcplasztikáért 346 yent, nagyjából 870 ezer forintot kell fizetni, a kiegészítőkért felárat kérnek. A krómozott lökhárító 130 ezer, az egyedi belső kárpitozás 200 ezer forintba kerül.