Magasabb körökben nem illik pénzről beszélni, a Lexus menedzsmentje is hamarabb kap sírógörcsöt egy visszahívás bejelentésekor, minthogy elárulja, a karácsonyi reklámkampány részeként pontosan hány fontért alakíttatta át a londoni Harrod’s áruház alsó szintjét ideiglenes autószalonná. A klasszikus stílusú kirakatba állított CT 200h-t és RX 450h-t ugyanolyan vágyakozva nézegethetik az ajándék után szaladgáló londoniak, mint a kis gyufaárus lány a finomságokkal terített asztalt.

Nem csupán nézni lehet a hibrideket, a cég munkatársaihoz információért és prospektusért is fordulhatnak az érdeklődők, akár egy igazi autószalonban. Ez a fajta fényűzés nagyszerűen illik a Toyota luxusmárkájához, de a Chevrolet is megtalálta a neki való hirdetési stílust. Biztosan mindenkiben felmerült már, hogy az autós cégek túl sokat költenek reklámanyagokra, ezért egyik plakátját egyszerűen kézzel rajzoltatta meg. Bár a hirdetési felület és a felkért grafikus is pénzbe került, eredeti ötletet valósítottak meg a cég kreatívjai.