Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Diszkótanulmány a Toyota iQ-ból

Csillogó tanulmányt készített a Toyota németországi részlege az iQ-ból, a diszkósított kisautó a kereskedéseket túrázza végig.



Németország az elektronikus zene egyik központjának számít, a Toyota helyi részlege éppen erre építve készített tanulmányt az iQ-ból. Az egyedi modell lényegében úgy néz ki, mint egy csillogó diszkógömb, szerencsére csak bemutatócéllal készült, kölni indulással az ország különböző kereskedéseiben bukkan fel.

Szárnyas ajtókkal és 19 colos felnikkel szerelték fel a tanulmányt, amelynek felszereltsége természetesen nem lenne teljes profi DJ-szett nélkül. A rendszer többféle hangformátumot képes kezelni, hangteljesítményére nem lehet panasz: a 15 colos mélynyomó és a többi hangszóró 1000 wattos teljesítménnyel működik, a kisautó 130 dB-es zajt képes csapni.

0 Tovább

Újabb örültség: autóbajusz

Autóbajuszt gyárt és árul egy amerikai cég az interneten. Leginkább a hölgyek körében népszerű.

Forrás: [origo]



A Carstache nevű vállalkozás kizárólag mókából fogott a dologba és mosolykeltésből. Bár férfiakra gondolt vevőként, inkább nők veszik a rendszámtábla fölé szerelhető méteres, combvastagságú bajuszt, mely kapható mindenféle színben, a természetes "bajuszárnyalatokon" kívül még narancssárgában és rózsaszínben is. Az autóbajusz kezd divatos lenni, bár a széles néprétegek még nem vevők rá, inkább csak azok veszik, akik hajlandók költeni például saját, vidám rendszámra.

Az autóbajusz ára 7-8 ezer forintnyi - adta hírül a Daily Telegraph című brit lap.

0 Tovább

Kétszázzal száguldó terített asztal

Óránként 208 km/órával száguldott egy terített asztal székestül, "gőzölgő" teáskannákkal, sült csirkével Nagy-Britanniában - nevezetesen egy asztalt és hat széket formáló karosszériájú autó.

Forrás: [origo]



Megépítője a 47 éves Parry Watkins, aki szeretne felkerülni a Guinness Világrekordok listájára a leggyorsabb bútor kategóriában. Korábban már sikerült bekerülnie a neves könyvbe a leglaposabb, és a legkisebb autó megépítésével.

Asztalát Fast Foodnak (gyorsételnek) nevezte el - adta hírül a The Daily Telegraph című brit lap. A Reliant Scimitar alvázra épített bútorautó csúcssebessége 208 km/óra volt a fél kilométeres távon, átlagsebessége 180 km/órára jött ki. Mivel az asztal meghajtásáról egy nitrós, négyliteres, Land Rover V8-as gondoskodott, nem kell csodálkozni azon sem, hogy a gyorsulása 0-100 km/órára mindössze 4 másodpercig tartott.

 

 

A száguldás nem közúton történt, hanem egy nottinghamshire-i autóversenypályán; a székek lábai nem érték a földet, ahogy persze az asztalé sem. Utóbbit viszont nem is lehetett látni, mert csaknem földig érő abrosz borította, amely a rendszámot is tartotta.

Ami az asztalra rögzített terítéket illeti, az nem csupán díszletként szolgált. Két ezüst teáskannán át távozott a kipufogógáz, féklámpákként a szalvéták világítottak. A sült csirke középen pompázott, emeletes tálon, mondhatni "tetőcsomagtartón", alatta kukucskált ki a vezető. Az asztalfőt pedig a Top Gear pilótájáról, Stigről mintázott bábu foglalta el.

Forrás: [origo]

0 Tovább

Hatkerekű Nissan Patrol

Egy arab sejk fura játékautóval lepte meg önmagát.

Forrás: [origo]



Sheik Hamdan Bin Mohammed Al Nahyan minden bizonnyal rajong a harmincas évek azon autóiért, amelyek az első sárvédőik mögött hordták a pótkerekeiket. Ez csak azért valószínű, mert hatkerekűvé átalakított Nissan Patrolja is hasonlóan néz ki, ha az első tengelyen lévő hátsó kerekeket felemeli a kerékjáratba. A hidraulika azonban le is tudja engedni őket, így a különleges terepjáró akár mind a hat kerekével egyszerre is érintkezhet a talajjal.

 

0 Tovább

Igazi társ 665 ezer kilométeren keresztül

A BMW újabban rövidfilmeket forgat hétköznapi emberekről, akik szinte összenőttek BMW-jükkel. A 81 éves kaliforniai úr, Murray Fowler például már 443 ezer mérföldnél tart a közel negyvenéves 2800 CS kupéjával, és még mindig nem vágyik más autóra.

Forrás: [origo]



 

0 Tovább

babetta

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek