Közel 600 lóerő a hátsó kerekeken tud meglepetéseket okozni.
Nem sokáig tudta élvezni a vadiúj Chevrolet Camaróját egy amerikai férfi, ugyanis az első útjai egyikén egy medencében kötött ki. A vízből kihalászott autó feltámasztása meglehetősen kérdéses, ugyanis olyan macerás és drága, hogy valószínűleg totálkárosra veszik. A pórul járt Camaro ráadásul nem egy hétköznapi darab volt, hanem a ZL1 nevű csúcsváltozat, amiről annyit kell tudni, hogy 6,2 literes motorjából 580 lóerőt hoztak ki és 3,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. A merülési adatai nem ismertek.
Nem adta ki a kanyar
Horror: babarózsaszín Camaro 32-es felniken
Ha erre a Camaróra pillantunk, nyugodt szívvel mondjuk: a floridai tuningműhelyeket mindenki kerülje el messzire. Még a sárvédőket is ki kellett vágni, hogy ezek az ocsmány felnik beférjenek az autó alá, tényleg borzasztó az egész. És van, aki ezért fizet.
Sirályszárnyas limuzin a Chevrolet Camaróból
Vajon miért, miért gondolják úgy különböző cégek, hogy sportkocsikból is limuzint kell faragni? A Chevrolet Camaro sem kerülhette el végzetét, a Transformers-kiadást alakították át a Showtime Limos emberei. A belseje a film előtt tiszteleg, hát, biztos van, aki ilyet rendel magának.
Yvan Muller Ken Blockosat játszik egy Camaróval
Az amerikai-koreai Chevrolet már többször is bebizonyította, hogy legalább olyan büszke a WTCC-ben induló pilótáira, mint autóira. A felfrissített Captiva menetpróbáján például Robert Huff autóztatott minket az Alpokban, most pedig Yvan Muller vitte el a retrós Camarót egy körre a spanyolországi Navarra versenypályán. Muller kezei között az újraélesztett amerikai legenda a legjobb formáját hozza. A Ken Block előtt tisztelgő csapatós videóból semmi sem hiányzik, amit egy izomautótól, egy ügyes sofőrtől és egy gyári forgatócsoporttól elvárunk.
Driftelés közben kinyílt a légzsák
Az oldallégzsák elsősorban akkor menthet életet, ha egy baleset során az autó felborul és átfordul a tetején, mert ilyenkor az ülésben tehetetlenül hánykolódó testek nem csapodnak az üvegnek és a karosszéria tetőoszlopainak. Az alábbi videóban látható driftelés olyan jól sikeredett, hogy az oldalgyorsulástól a Camaro kidurrantotta a függönylégzsákokat, mert nyilván azt hitte a fedélzeti elektronika, hogy a tetején fog landolni a járgány. Bármelyik autó esetében megengedhetetlen egy ilyen hiba, egy Chevrolet Camaro esetében azonban különösen irritáló, hiszen ezt a modellt arra teremtették, hogy kilinccsel előre kanyarodjanak vele.
Utolsó kommentek