A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Civil tankkal közlekedni nem csak azért veszélyes, mert a sofőr látványosan pazarlónak tűnhet benne, hanem azért is, mert a szükségesnél intenzívebben rombolja a környezetet. Szó szerint ez történt Romániában, ahol egy Hummer H2-es vezetője nem vette észre az ott álló Dacia Logant és a monster truckok könnyedségével felmászott az orrára. A Daciának azonnal vége lett, fekete vére a viacolorra folyt.
Felbukkant egy 1995-ös román videófelvétel az interneten, amely egy régi Daciával végrehajtott sikertelen ugratást mutat meg több kameraállásból, profin összevágva.
Maga az ugratás nem tekinthető sikertelennek, mivel az akadályokat bőven átugratta a jó öreg 1310-es két utasával. Persze Travis Pastrana szilveszteri 82 méteres világrekordja nem került volna veszélybe, de azért szép nagyot szállt az áramvonalas román csoda. A sikertelenség inkább abban nyilvánul meg, hogy a felmatricázott autó jócskán túlrepült az érkezéshez kikészített rámpán, és csúnyán orra esett, úgy bucskázott be az igen rövidre vett biztonsági zónába.
Azért volt rossz a sebesség, mert - az indulás előtt keresztet vető - pilóta alulbecsülte a karburátoros 1,4-es motor 54 lóerejét, és szinte a szomszéd faluból futott neki az ugratásnak. A Dacia bosszúból annyira felgyorsult, hogy a világból is kirepült volna, végül az orrán landolt, ami teljesen eltűnt a becsapódást követően.
Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.
Utolsó kommentek