A drifteléshez nem kell más, mint egy erős, hátsókerék-hajtású autó, egy technikás sofőr és egy megfelelő pálya. Ki mondta, hogy ez furgonokra nem vonatkozik? A videón szereplő, profin átalakított V8-as Ford Transit meggyőzően mond ellent a fizikának, gumit füstöl, fánkot rajzol és kilinccsel előre száguld a pályán, úgy, hogy a cipőgyáros autóversenyző, Ken Block is megirigyelhetné.
Soha ne parkoljunk akna fölé!
Az alábbi videó jó példa arra, hogy miért nem szerencsés, ha egy aknafedél fölé parkolunk. Azon túl, hogy csatornaszaga lehet az autónknak még olyan kockázatokkal is számolni kell, hogy a víz nem csak befelé, hanem kifelé is távozhat a nyílásból, ahogy tette ezt Montreálban. Nem tudni, hogy "csak" egy csőtörés, vagy az esőtől megáradt hálózat okozta a galibát, bár a Ford Focus tulajdonosának gyakorlatilag mindegy is, hogy mi miatt amortizálódott le az autója.
Jay Leno kipróbálta a Mustang Iacocca-kiadást
A baltaarcú Jay Leno ezúttal egy élő legendát, Lee Iacoccát, a Ford Mustang kitalálóját hívta meg autós műsorába. Az interjú apropóját az adta, hogy a kisöreg tiszteletére egy különleges kiadással jelent meg a Ford, Iacocca 45th Anniversary Edition néven, mivel pontosan ennyi ideje rántották le a leplet az első Mustangról. A mindössze 45 darabos széria egyes számú példányát Iacocca kapta, aki el is vitte magával a műsorba, hogy Leno egy kicsit megtapogathassa és kipróbálja. A sportautókért rajongó műsorvezető a próbakör alatt nem meglepő módon végig ajnározta a 400 lóerős járgányt, amellyel egy egészen tahó gumifüstölést is megengedett magának a film végén.
Nem létező autók eladósorban
Többek között egy 1955-ös Ford, egy 1959-es Cadillac, egy 1960-as Chrysler és egy 1988-as Lincoln alkatrészeiből épült a tanulmányautóra emlékeztető szobor
Kreatív hobbi vagy csapatépítő tréning? Mindkét hasznos időtöltés szórakoztató programja lehet az autóépítés. Gary Fioto, a Chopit Kustom vezetője az ötvenes évek tanulmányautóinak világát saját ötleteivel és fél tucat korabeli szériamodell alkatrészeivel vegyítve bizarr külsejű fantázia koncepcióautót épített.
Százéves az Indy pace car
Carl G. Fisher 1911-ben egy Stoddard-Dayton kormánya mögött vezette fel az első indianapolisi ötszáz mérföldes autóversenyt
1911-ben rendezték meg először az indianapolisi ötszáz mérföldes versenyt, itt debütált az első "pace car", vagyis felvezető autó is. Carl G. Fisher, az Indianapolis Motor Speedway alapítója az autóverseny első öt évében maga vezette a mezőny előtt haladó autót, melynek feladata, hogy az első, bemelegítő körben diktálja a tempót a versenyzőknek, akik a kör végén gördülőrajttal kezdik meg a futamot.
Utolsó kommentek