Az emelkedőn elindulás bonyolult mozgássorozata gyakran kifog a kezdő vezetőkön, nem csoda, hogy ez a kínai hölgy is így járt Volkswagen Polójával. Bár a mögötte várakozó Cadillac SRX lökhárítója megsínylette az ügyetlenkedést, a sztereotípiákkal szembemenő tulajdonos jóindulatúan kisegítette, és feltolta a sík padlóra a károkozót, hiszen városban mi másra jó a sok lóerő és a robosztus karosszéria?
Bungee jumping autóval, konténerrel és medencével
Egyedi reklámkampányt eszelt ki a Chevrolet az Aveo tengerentúli változata, a Sonic számára. Nem elég, hogy sokkal kisebb, mint amihez arrafelé az autósok hozzászoktak, még csak nem is hazai, hanem koreai gyártmány, ezért mindent beleadnak, hogy a figyelem középpontjába kerüljön.
Legutóbb egy repülőgépből dobták ki ejtőernyővel, most pedig a beígért bungee jumping volt a soros. A mutatványhoz tíz sor konténert pakoltak egymásra, az így kapott torony tetejére tették a szerkezetet, amely segített lebillenteni az autót. A Sonic ezután meg sem állt az odakészített medencéig, belemártotta az orrát, majd a gumikötél visszarántotta a magasba.
Ejtőernyős ugrás egy autóval
A Chevrolet igen különleges kampányt talált ki a Sonic népszerűsítésére Amerikában. Az Aveo amerikai megfelelője 2012-től mutatkozik be azon a piacon, ahol eddig kisautókra nem volt igény, ezért nagyon különleges dolgokkal próbálják megnyerni a vevőket.
Szakítottak a megszokott sémákkal, fiatalosabb, modernebb kampányt találtak ki. A Sonic-kal különböző mutatványokat teljesítenek a bungee jumpingtól az ejtőernyőzésig, majd az ezekről készült felvételeket feltöltik a videómegosztó oldalakra.
Itt az első bolondság: 27 kamerával felvették a Sonic ejtőernyős ugrását.
Két őrült, egy autó és egy ugrókötél
"Egy kicsi mozgás mindenkinek kell". Testedzésre kiválóan alkalmas a klasszikus ugrókötél, főleg, ha ötméteres láncból készült és autók gyakorlatoznak vele. Egy amerikai ruhagyártó cég reklámfilmjében valósították meg a furcsa ötletet. Ilyen még a Verdákban sincs!
Párbajozó Ferrarik a sivatagban
A marketingben ma már szokássá vált az aktuális újdonságot sztárolni a régi, néhány évvel ezelőtt még lelkesen hirdetett termékkel szemben. A Ferrari a lehető legjobb módját találta meg, hogyan tiporja sárba saját, kultikussá vált gyártmányát: párbajt rendezett a vadonatú 599-es és a nyolcvanas évek ikonja, az utolsó vérbeli Ferrarinak tartott F40-es között. A végeredmény sejthető, bár az összehasonlítás egyáltalán nem állja meg a helyét.
Az F40-es egy végletekig lecsupaszított, kőkemény szupersportautó, az 599-es pedig egy luxusszínvonalú Gran Turismo, így teljesen más szempontoknak kell megfelelniük. A Ferrari szemszögéből persze csak előny, ha a sokkal több kütyüvel felszerelt, új modell még így is lenyomja a régit. A reklámfilmben legalábbis így történik, a kétkedőket pedig néhány adattal igyekeznek végleg meggyőzni az olaszok. A lényeg, hogy négy percen át lekötnek a pazar felvételek és a vérpezsdítő hangorkán.
Utolsó kommentek