Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Hátulról csapták el a motorost

Minden motoros rémálma egy ilyen baleset, ő viszonylag olcsón megúszta, csak az egyik karja és a Hondája bánta.

Az egy dolog, hogy a pórul járt motoros balról előz és a rendszámát is valószínűleg a hátizsákjában hordja, de amit a mögötte - az ugyancsak szabálytalanul - igyekvő Clio RS sofőrje művel arra nincs mentség, csúnyán eltrafálja hátulról a Hondát. Videófelvétel ide vagy oda, azért biztos volt nagy magyarázkodás a kiérkező közegeknek.

4 Tovább

Hajmeresztő kikerülés után karambol

Hihetetlen, hogy a betonkeverő ki tudta kerülni ezt a szedánt, még a tükrét sem vitte el. A mögötte érkező autó nem volt ilyen szerencsés, telibe találta a Toyotát. Ez a jelenet egyébként erősen biztosítási csalás gyanús, még szerencse, hogy kamera rögzítette. A jelenségről itt írtunk egy hosszabb cikket.

0 Tovább

Elcsapja egy autó, aztán felszáll a villamosra

Busz, villamos és hasonlók után nem futunk. Úgy meg végképp nem, hogy körülnézés nélkül lelépünk a jeges útra, ahol bármikor jöhet egy autó. Körülbelül egy percnél indul a sztori: a két nő közül az egyik kap egy nagy maflást hátulról, de nem izgatja nagyon, fél perccel később már kapaszkodik is felfele a villamosra, amit olyan fontos volt elérni.

5 Tovább

Egy ilyen balesettől te is üvöltenél

Vannak helyzetek, amelyekre nem lehet felkészülni. Itt van például ez a jelenet Dél-Koreából: az egyik pillanatban még nyugodt autókázás van, a következőben meg bumm, az út túloldaláról hirtelen átrepül egy terepjáró. Nagy volt az ijedtség a kamerás autóban, úgyhogy a hangerőt tessék gyorsan levenni.

3 Tovább

Így törtek idén az autók a Zöld Pokolban

Nem véletlenül hívják Zöld Pokolnak a németországi Nordschleifét, hiszen rengeteg autós és motoros járt már ott pórul. Íme az idei válogatás.

Minden versenyzési ambíciót dédelgető autós és motoros álma, hogy legalább egyszer menjen egy kört a híres Nordschleifén, amit nem véletlenül nevezett 1968-ban Jackie Stewart a Zöld Pokolnak, hiszen mind a járművet, mind a pilótát alaposan próbára teszi. A több mint 20 kilométeres – helyenként igen rosszminőségű – pálya erdőkkel borított dombok között kanyarog és hivatalosan közútnak minősül, így akinek bármilyen érvényes forgalmival rendelkező járgánya van a birtokában, elvileg mehet rajta, persze csak ha kifizeti a különböző turnusokba szóló belépőt.

Így fordulhat elő, hogy egymást érik a Golf GTI-k és az M-es BMW-k, amelyek között 911-esek, Ferrarik és motorosok repkednek. Autógyárak is előszeretettel választják ezt a helyet prototípusaik tesztelésére és finomhangolására, ugyanis a 20,8 kilométer hosszú pálya minősége olyan, mint egy átlagos közúté, és a 154 kanyar alatt gyakorlatilag minden kiderül egy autó képességeiről. A változatos aszfaltminőség és a megjegyezhetetlenül sok kanyar azonban veszélyeket is rejt, amit az alábbi videók is bizonyítanak, ugyanis bukótér alig van, így ha valaki hibázik, pillanatokon belül a szalagkorlátban találhatja magát.

0 Tovább

babetta

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek