A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Minden motoros rémálma egy ilyen baleset, ő viszonylag olcsón megúszta, csak az egyik karja és a Hondája bánta.
Az egy dolog, hogy a pórul járt motoros balról előz és a rendszámát is valószínűleg a hátizsákjában hordja, de amit a mögötte - az ugyancsak szabálytalanul - igyekvő Clio RS sofőrje művel arra nincs mentség, csúnyán eltrafálja hátulról a Hondát. Videófelvétel ide vagy oda, azért biztos volt nagy magyarázkodás a kiérkező közegeknek.
Hihetetlen, hogy a betonkeverő ki tudta kerülni ezt a szedánt, még a tükrét sem vitte el. A mögötte érkező autó nem volt ilyen szerencsés, telibe találta a Toyotát. Ez a jelenet egyébként erősen biztosítási csalás gyanús, még szerencse, hogy kamera rögzítette. A jelenségről itt írtunk egy hosszabb cikket.
Busz, villamos és hasonlók után nem futunk. Úgy meg végképp nem, hogy körülnézés nélkül lelépünk a jeges útra, ahol bármikor jöhet egy autó. Körülbelül egy percnél indul a sztori: a két nő közül az egyik kap egy nagy maflást hátulról, de nem izgatja nagyon, fél perccel később már kapaszkodik is felfele a villamosra, amit olyan fontos volt elérni.
Vannak helyzetek, amelyekre nem lehet felkészülni. Itt van például ez a jelenet Dél-Koreából: az egyik pillanatban még nyugodt autókázás van, a következőben meg bumm, az út túloldaláról hirtelen átrepül egy terepjáró. Nagy volt az ijedtség a kamerás autóban, úgyhogy a hangerőt tessék gyorsan levenni.
Nem véletlenül hívják Zöld Pokolnak a németországi Nordschleifét, hiszen rengeteg autós és motoros járt már ott pórul. Íme az idei válogatás.
Minden versenyzési ambíciót dédelgető autós és motoros álma, hogy legalább egyszer menjen egy kört a híres Nordschleifén, amit nem véletlenül nevezett 1968-ban Jackie Stewart a Zöld Pokolnak, hiszen mind a járművet, mind a pilótát alaposan próbára teszi. A több mint 20 kilométeres – helyenként igen rosszminőségű – pálya erdőkkel borított dombok között kanyarog és hivatalosan közútnak minősül, így akinek bármilyen érvényes forgalmival rendelkező járgánya van a birtokában, elvileg mehet rajta, persze csak ha kifizeti a különböző turnusokba szóló belépőt.
Így fordulhat elő, hogy egymást érik a Golf GTI-k és az M-es BMW-k, amelyek között 911-esek, Ferrarik és motorosok repkednek. Autógyárak is előszeretettel választják ezt a helyet prototípusaik tesztelésére és finomhangolására, ugyanis a 20,8 kilométer hosszú pálya minősége olyan, mint egy átlagos közúté, és a 154 kanyar alatt gyakorlatilag minden kiderül egy autó képességeiről. A változatos aszfaltminőség és a megjegyezhetetlenül sok kanyar azonban veszélyeket is rejt, amit az alábbi videók is bizonyítanak, ugyanis bukótér alig van, így ha valaki hibázik, pillanatokon belül a szalagkorlátban találhatja magát.
Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.
Utolsó kommentek