Nem tudjuk, mit nehezményezett a motoros, talán azt, hogy nem indexelt az autós lehúzódás előtt. Ez sem mentség azonban ekkora hülyeségre: bemutat, majd egyenesen az árokba hajt, mintha eredetileg is oda indult volna.
Sisak nélkül csattant a teherautónak
Szerencsés napja van a robogós srácnak. Sisak nélkül koccolja le a teherautó platóját, de simán felpattan a csattanás után. Mindig vegyél fel sisakot!
Nem adta ki a kanyar
Laza csapatásnak indult a napsütötte arizonai kanyarok között egy hasonszőrű M3-as cimbit kergetve, de rémálom lett a vége, mert az egyik szűkülő kanyarban kisodródott hősünk. Hála a tengernyi légzsáknak, önjelölt autóversenyzőnk kisebb sérülésekkel megúszta a kalandot és mindössze annyi kommentárt fűzött az általa feltöltött tribute videóhoz, hogy BMW-je „aközben lelte halálát, amire kitalálták és megépítették”. Hát van benne valami, de ha mindezt egy zárt pályán adja elő, nem kellett volna nekrológot írnia. Szegény autó úgy nézett ki a bukfenc után, mintha végigment volna rajta egy bigfoot.
Ezt hívják pechnek
Mi annak az esélye, hogy egy erdő mellett autózva pont ránk dől egy fa? A jelek szerint nagy.
Fejreállt az 1924-es Bugattival, túlélte
Edmund Burgess egy hegyi felfutóversenyre vitte el 1924-es, közel százmillió forintot érő Bugattiját. Az egyik kanyarban fékhiba miatt kisodródott, és innen minden gyorsan történt a borulásig. Egy fotós pont jó helyen állt, így elkapta azt a pillanatot is, ahogyan Burgess rémült fejjel, a kormányt szorítva felkészül a becsapódásra. Az 56 éves sofőr sértetlenül szállt ki a roncsból, a nagy ijedtségre gyorsan legurított egy sört is. A javítás időtartamát nyolc hétre becsüli a tulajdonos, utána rögtön visszaül a Bugattiba.
Utolsó kommentek