A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Azt hinnénk, hogy egy tank egyszerűen sérthetetlen, csak félelmetes fegyverarzenállal lehet mozgásképtelenné tenni. Átmegy mindenen, ami az útjába akad.
Ehhez képest a katonáknak sikerült bebizonyítani, hogy egy tank sem sérthetetlen. Elég egy rossz felállás a szállító járműre, és máris kész a baj. Nézzék meg, hogyan nem szabad tankot vezetni!
A legtöbb ember egy balesettől teljesen kiborul, még akkor is, ha nem sérül meg. Ehhez képest a Roberto Ricci, az RRD (extrém sportokkal foglalkozó cég) tulajdonosa csak egy jót röhögött azon, hogy összetört egy Aston Martint. Úgy reagált, mintha éppen csak megkarcolta volna a körülbelül ötvenmillió forintos értéket képviselő Rapide-ot, miközben rommá törte, kiszakadt a jobboldali első és a hátsó futómű is.
Ricci csupán csak egy gyors kört hasítani a Rapide-dal, egy újságírónak próbálta szemléltetni, mennyire jól megy a 477 lóerős négyajtós kupé. Ezt kamerával fel is vették. Az olasz egy egyszerű balos kanyarban sajnos túllőtt a célon, rácsúszott a szalagkorlátra. A videón Ricci azt állítja, hogy véletlenül kapcsolta ki az ESP-t, mert ott van a Sport gomb mellett. Valójában ezt elég nehéz elhinni, hiszen az ESP gombot általában sokáig kell nyomni ahhoz, hogy kikapcsoljon.
A svájci motoros valószínűleg megijedt a kamerától, annyira erősen fékezett, hogy leesett a motorról.
Svájcban nagyon komolyan veszik a sebességhatárokat, nagyon keményen büntetik a gyorshajtást. Az egész ország tele van sebességmérő dobozokkal, mindenki retteg tőlük.
A legutóbbi felvétel tanulsága szerint valaki túlzottan is, ugyanis egy Bern melletti traffipax úgy fotózott le egy motorost, hogy az már éppen leesett róla. A fiatalember túl gyorsan mehetett a 80 km/órás zónában, és későn vette észre a traffipax dobozt. Valószínűleg a hirtelen fékezés közben a hátsó fék blokkolt, majd a motort ledobta magáról az utazás. A híradás szerint 107 km/órával sikerült lefotózni a motorost, bár az nem derült ki egyértelműen, hogy ez a motor vagy az ember sebessége.
Az alábbi videó – amit egy cseh rendőrautó biztonsági kamerája rögzített - akár egy oktatófilmnek is elmehetne, hogy miért nem szabad kanyarban előzni és miért életmentő a biztonsági öv használata. Ha a két cseh rendőr nem lett volna bekötve, valószínűleg mind a ketten lefejelik a szélvédőt, rosszabb esetben kirepülnek rajta. Az ütközés előtt állítólag arról beszélnek, hogy valami gond lehet az ABS-szel mert ég a műszerfalon a visszajelző lámpa, amit megerősít az ütközés előtti folyamatos gumicsikorgás.
Így jár az, aki egy kamiont jobbról akar megelőzni, de pont ott lassít le, ahol a vezető holtterében van. Csak a szerencsének köszönhető, hogy nem lett nagyobb baj.
Az alábbi orosz videóból kiderül, hogy miért veszélyes kamiont előzni, főleg jobbról. Ekkor ugyanis egészen biztosan elérünk egy olyan részre, ahol a kamionsofőr holtterében vagyunk. Ekkor vagy nagyon gyorsan meg kell előzni a kamiont, vagy nagyon gyorsan lelassítani mögé.
Főhősünk azonban egyiket sem választotta, csak nagyon lassan akart a kamion elé kerülni. Nem számított arra, hogy az autó hátulját még így is eltalálja a kamion, így beforgatta a szembe jövő sávba. Csak a szerencsén múlott, hogy nem lett nagyobb baj, ha egy másodperccel később történik meg ugyanez, akkor hatalmas karambol is történhetett volna.
Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.
Utolsó kommentek