Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ezért ne előzzünk jobbról – videó

Így jár az, aki egy kamiont jobbról akar megelőzni, de pont ott lassít le, ahol a vezető holtterében van. Csak a szerencsének köszönhető, hogy nem lett nagyobb baj.

Az alábbi orosz videóból kiderül, hogy miért veszélyes kamiont előzni, főleg jobbról. Ekkor ugyanis egészen biztosan elérünk egy olyan részre, ahol a kamionsofőr holtterében vagyunk. Ekkor vagy nagyon gyorsan meg kell előzni a kamiont, vagy nagyon gyorsan lelassítani mögé.

Főhősünk azonban egyiket sem választotta, csak nagyon lassan akart a kamion elé kerülni. Nem számított arra, hogy az autó hátulját még így is eltalálja a kamion, így beforgatta a szembe jövő sávba. Csak a szerencsén múlott, hogy nem lett nagyobb baj, ha egy másodperccel később történik meg ugyanez, akkor hatalmas karambol is történhetett volna.

0 Tovább

Nem adta ki a kanyar a kínai kamionosnak

Azt gondolta az alábbi videóban látható kínai kamionsofőr, hogy lendületből még átfér a sárgán. Igaza is lett, csak a lámpa utáni kanyar nem adta ki. Kíváncsiak vagyunk, hogy a zöld lámpánál indulásra kész robogósok mit éreztek, amikor eléjük zuhant a platóról elszabadult konténer.



0 Tovább

Gymkhana kamionnal

Mike Ryan már számtalanszor nyerte meg a Pikes Peak hegyiversenyt Freightliner Cascadia kamionjával, de most egészen másra használta a versenygépet.

Ken Block Gymkhana sorozata nagyon megihlette a pilótát, és ő is valami hasonlóra vállalkozott. Nem csak a koncepció, hanem még a helyszín is egyezik azzal, ahol Block első Gymkhana videóját forgatta. Az El Toro tengerész légibázis hatalmas nyitott terei, hangárjai ideális helyszínnek bizonyultak a látványos kisfilm forgatásához.

A filmen látott, öttonnás Freightliner versenykamion nem kevesebb mint 1950 lóerős, legnagyobb nyomatéka több mint 4000 Nm. Nem csoda, hogy könnyen elfüstöli a hátsó kerekekre szerelt, kézzel készített egyedi Michelin versenygumikat.


szólj hozzá: Gymkhana kamionnal

0 Tovább
12
»

babetta

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek