Tanmese arról, hogyan ne előzzünk meg egy vészvillogóval közlekedő, lassú járművet. A biztonsági övet csak hírből ismerő fehér ladás nagyon sietett, elveszítette uralmát autója felett és egy villanyoszlopnak csapódott. Szerencséjére a bal hátsó ajtóval kapta el a póznát, de a kocsiból így is kirepült, éppen a megelőzött Mercedes elé. Mivel az lassan ment, nem hajtott át rajta.
Elszabadult az autó a karambol után
Az ütközést megúszta pedig nem volt bekötve. Kiszállt vitatkozni, de az autó sebességben maradt.
Sok tanulságot lehet levonni az alábbi videóból, ám a legfontosabb kétségtelenül az, hogy nem viccből találták ki a biztonsági övet, és ha kipattanunk vitatkozni az autóból az automata váltót lehetőleg tegyük üresbe.
Így járhat, aki városban száguldozik
Sem a gyorshajtó BMW-s, sem a parkolni szándékozó Opel nem vette észre a másikat. A vége elég csúnya karambol lett.
Egy parkolni szándékozó Opel nem vette észre a nagy sebességgel előző BMW-st, karambol lett a vége. Nem is akármilyen, ugyanis az E39-es 5-ös BMW egy jókora gellert kapott a Vectrától, ami gyakorlatilag katapultálta. A repülésnek szerencsére nem lett komolyabb személyi sérültje, de ez csak a szerencsének köszönhető.
Szervizben törték össze az autókat
Egy spanyol rendőrségi híradásban bemutatták hogyan rongáltak meg az autókat, hogy utána felvehessék utána a biztosítási pénzt.
A csalók az autószervizen belül szándékosan kárt tettek autókban, nekimentek a falnak, vagy éppen a csápos emelő karjának. Ezzel egyrészt folyamatos munkát adtak maguknak, másrészt így az alkatrész beszerzés közben is lehet üzletelni, amin akár extra nyereségre is szert tehettek. Egy hibát követtek el: rögzítették a szándékos rongálást.
Így kell röhögve összetörni egy 50 milliós Aston Martint
A legtöbb ember egy balesettől teljesen kiborul, még akkor is, ha nem sérül meg. Ehhez képest a Roberto Ricci, az RRD (extrém sportokkal foglalkozó cég) tulajdonosa csak egy jót röhögött azon, hogy összetört egy Aston Martint. Úgy reagált, mintha éppen csak megkarcolta volna a körülbelül ötvenmillió forintos értéket képviselő Rapide-ot, miközben rommá törte, kiszakadt a jobboldali első és a hátsó futómű is.
Ricci csupán csak egy gyors kört hasítani a Rapide-dal, egy újságírónak próbálta szemléltetni, mennyire jól megy a 477 lóerős négyajtós kupé. Ezt kamerával fel is vették. Az olasz egy egyszerű balos kanyarban sajnos túllőtt a célon, rácsúszott a szalagkorlátra. A videón Ricci azt állítja, hogy véletlenül kapcsolta ki az ESP-t, mert ott van a Sport gomb mellett. Valójában ezt elég nehéz elhinni, hiszen az ESP gombot általában sokáig kell nyomni ahhoz, hogy kikapcsoljon.
Utolsó kommentek