A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Emlékeznek még a hajógyárost alakító Louis de Funes arcára, amikor az 1968-as Felmondtam, jöjjön vissza! (Le petit baigneur) című vígjátékban hajója a vízre eresztés közben azzal a lendülettel el is süllyedt? Képzeljék el ugyanezt kínai szereplőkkel, akik nagyon is valóságosak, annyira, hogy a Közlekedési Minisztérium nevében 2,7 millió dollárt fizettek az SS Jiguang nevű luxushajóért.
"Egy kicsi mozgás mindenkinek kell". Testedzésre kiválóan alkalmas a klasszikus ugrókötél, főleg, ha ötméteres láncból készült és autók gyakorlatoznak vele. Egy amerikai ruhagyártó cég reklámfilmjében valósították meg a furcsa ötletet. Ilyen még a Verdákban sincs!
A marketingben ma már szokássá vált az aktuális újdonságot sztárolni a régi, néhány évvel ezelőtt még lelkesen hirdetett termékkel szemben. A Ferrari a lehető legjobb módját találta meg, hogyan tiporja sárba saját, kultikussá vált gyártmányát: párbajt rendezett a vadonatú 599-es és a nyolcvanas évek ikonja, az utolsó vérbeli Ferrarinak tartott F40-es között. A végeredmény sejthető, bár az összehasonlítás egyáltalán nem állja meg a helyét.
Az F40-es egy végletekig lecsupaszított, kőkemény szupersportautó, az 599-es pedig egy luxusszínvonalú Gran Turismo, így teljesen más szempontoknak kell megfelelniük. A Ferrari szemszögéből persze csak előny, ha a sokkal több kütyüvel felszerelt, új modell még így is lenyomja a régit. A reklámfilmben legalábbis így történik, a kétkedőket pedig néhány adattal igyekeznek végleg meggyőzni az olaszok. A lényeg, hogy négy percen át lekötnek a pazar felvételek és a vérpezsdítő hangorkán.
Az amerikai-koreai Chevrolet már többször is bebizonyította, hogy legalább olyan büszke a WTCC-ben induló pilótáira, mint autóira. A felfrissített Captiva menetpróbáján például Robert Huff autóztatott minket az Alpokban, most pedig Yvan Muller vitte el a retrós Camarót egy körre a spanyolországi Navarra versenypályán. Muller kezei között az újraélesztett amerikai legenda a legjobb formáját hozza. A Ken Block előtt tisztelgő csapatós videóból semmi sem hiányzik, amit egy izomautótól, egy ügyes sofőrtől és egy gyári forgatócsoporttól elvárunk.
A felfrissített Toyota Hiluxhárom ötletes kisfilmje után a Nissan is szuperképességekkel hirdeti saját pickupját. A repülőtéren várakozó utasok lélegzetvisszafojtva figyelik, ahogy egy repülőgép sérült futóművel próbál meg landolni. A katasztrófa ott van a levegőben, amikor feltűnik az aszfaltcsíkon a Navara, és úgy ügyeskedik, hogy a kifordult kerék pontosan a platójára kerüljön, így megfogja a gépet, amely tökéletesen landolhat.
Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.
Utolsó kommentek