Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ámokfutás egy targoncával

Az angol férfi targoncát lopott, majd átgázolt mindenen. Egy defekt tudta csak megállítani, de így is több mint ötmillió forintos kárt okozott.

Az angliai Nottinghamshire faluban igen fura helyzettel szembesültek a rendőrök: egy férfi ellopott egy JCB targoncát, majd rombolásba kezdett. Steven Regan először „csak” kerítésen, kapukon, sövényen hajtott át, de később sajnos a helyi temető sírjai között is átgázolt. Az incidenst a rendőrségi helikopter rögzítette.

A gyanútlan járókelők szerencséjére a JCB valamelyik manővertől defektet kapott, így Regan kénytelen volt megállni. A 34 éves férfit kirángatták a targoncából, de így is körülbelül 15 ezer fontos, 5,2 millió forintos kárt okozott.

A férfit 4,5 év börtönre ítélték, mivel már egy sor más bűncselekményben is bűnösnek találták. Többek között ebben az évben már több mint 16 járművet lopott.

0 Tovább

Frontális ütközés egy rendőrautóval

Az alábbi videó – amit egy cseh rendőrautó biztonsági kamerája rögzített - akár egy oktatófilmnek is elmehetne, hogy miért nem szabad kanyarban előzni és miért életmentő a biztonsági öv használata. Ha a két cseh rendőr nem lett volna bekötve, valószínűleg mind a ketten lefejelik a szélvédőt, rosszabb esetben kirepülnek rajta. Az ütközés előtt állítólag arról beszélnek, hogy valami gond lehet az ABS-szel mert ég a műszerfalon a visszajelző lámpa, amit megerősít az ütközés előtti folyamatos gumicsikorgás.



2 Tovább

Párbajozó Ferrarik a sivatagban

A marketingben ma már szokássá vált az aktuális újdonságot sztárolni a régi, néhány évvel ezelőtt még lelkesen hirdetett termékkel szemben. A Ferrari a lehető legjobb módját találta meg, hogyan tiporja sárba saját, kultikussá vált gyártmányát: párbajt rendezett a vadonatú 599-es és a nyolcvanas évek ikonja, az utolsó vérbeli Ferrarinak tartott F40-es között. A végeredmény sejthető, bár az összehasonlítás egyáltalán nem állja meg a helyét.

Az F40-es egy végletekig lecsupaszított, kőkemény szupersportautó, az 599-es pedig egy luxusszínvonalú Gran Turismo, így teljesen más szempontoknak kell megfelelniük. A Ferrari szemszögéből persze csak előny, ha a sokkal több kütyüvel felszerelt, új modell még így is lenyomja a régit. A reklámfilmben legalábbis így történik, a kétkedőket pedig néhány adattal igyekeznek végleg meggyőzni az olaszok. A lényeg, hogy négy percen át lekötnek a pazar felvételek és a vérpezsdítő hangorkán.

0 Tovább

A világ leggyorsabb kanapéja - videó

Egy ausztrál magazin irodai összeállítása 163 km/órás sebességre volt képes a Sydney-i repülőtér kifutóján.

Az ausztrál Evolution Motorsport magazin igen egyedi ötlettel állt elő, meg akarták alkotni a világ leggyorsabb kanapéját. A siker érdekében az irodai összeállítást (asztal és kanapé) egy közös csővázhoz rögzítették, a hajtásról pedig egy Suzuki GSX 1400-as blokkja gondoskodott. A biztonságra kevésbé figyeltek, még egy biztonsági öv sem tartja a szerkezet vezetőjét, aki a kényelmes kanapé ellenére igen extrém helyzetben vezetett. A jobb légellenállás kedvéért az asztal oldalába lyukakat vágtak, de a díszeket mégis meghagyták az asztalon.

A rekordfelállítás végül sikerült: a kanapé a sydney-i repülőtér egyik kifutópályáján 163,12 km/órás sebességre volt képes, amivel bekerült a Guinness rekordok könyvébe. 

0 Tovább

Yvan Muller Ken Blockosat játszik egy Camaróval

Az amerikai-koreai Chevrolet már többször is bebizonyította, hogy legalább olyan büszke a WTCC-ben induló pilótáira, mint autóira. A felfrissített Captiva menetpróbáján például Robert Huff autóztatott minket az Alpokban, most pedig Yvan Muller vitte el a retrós Camarót egy körre a spanyolországi Navarra versenypályán. Muller kezei között az újraélesztett amerikai legenda a legjobb formáját hozza. A Ken Block előtt tisztelgő csapatós videóból semmi sem hiányzik, amit egy izomautótól, egy ügyes sofőrtől és egy gyári forgatócsoporttól elvárunk.

0 Tovább

babetta

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek