Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Alternatív tűzoltási megoldások raliautóra

Egy balul sikerült tesztről találtunk érdekes képeket. Csak találgatni tudunk, de minden bizonnyal egy orosz csapat tartott tesztet egy épített autókrosz, vagy ralikrosz pályán, ahol a Mitsubishi Lancer Evo VI-os versenyautót menet közben kigyulladt.

Az autó olyan vehemenciával égett, hogy a helyszínen lévő tűzoltópalackokkal nem tudták megfékezni a lángokat, ezért egészen extrém megoldásokat próbáltak ki. Sajnos a végére a versenyautó így is megsemmisült, ilyen fokon kiégett autóból már semmilyen alkatrészt nem lehet használni.

Forrás: www.izismile.com

Kattintson a képre, és nézze meg a speciális oltástechnikáról készült galériát!



0 Tovább

Motorhang szájjal

Különös tehetséggel áldotta meg a sors az alábbi videóban látható fiatalembert. Sok gyakorlati haszna ugyan nincs ennek az adottságnak, de felettébb szórakoztató. Persze egy kis menedzseléssel még akár színpadra is vihető az alábbi műsorszám, bár ez esetben figyelni kell majd arra, hogy az első sorban ülőket ne terítse be nyállal a srác.

 



0 Tovább

A síbajnok Lamborghinije

Így néz ki a svéd freestyle síelő Jon Olsson téli viszonyokra átszabott szupersportkocsija.

Forrás: [origo]



Előző Lamborghinije, a Murciélago LP640-es is matt fekete volt és azt is felszerelték a sílécei szállításához praktikus tetőboksszal, de a legutóbbi szériába tartozó LP670-4 SuperVeloce ezeken túl rikító narancssárga díszítéseket kapott és a tulaj monogramját is ezzel a színnel írták a kocsira.

Forrás: [origo]

Az átalakítások, ha nem is lettek a legízlésesebbek, de annyit nem rontottak a Lamborghinin, hogy Olsson választott otthonában - a gazdagságáról híres monacoi Monte Carloban - valamelyik kaszinó előtt ne lehetne otthagyni.

0 Tovább

Egy hatásos biztonságiöv-reklám

A neten számos olyan videó kering, amely a biztonságos autózásra vagy motorozásra hívja fel a figyelmet, így meglehetősen nehéz olyat alkotni, amely új oldalról és tényleg hatásosan nyúl a témához. Az alábbi angol rövidfilm szerencsére ilyen. Aki a megtekintése után sem köti be magát, reménytelen esetnek nyilvánítható, és teljesen megérdemelten marad rajta a kihalásra ítélt fajok listáján.

 



0 Tovább

Jelszó a Bugattitól és Chevrolet-karkötő

Egyre kreatívabbak az autógyártók pr-esei, akik közül többen az újságírók számára készített sajtóanyagokkal is próbáltak a konkurenseik elé kerülni a Genfi Autószalonon.

Fotó: Csanádi Márton [origo]



A különféle USB-k közül a legötletesebb az az ötcentiméteres Ford Focus-modellautó volt, amelynek a hátsó ütközőjéből - a padlólemezen lévő gomb megnyomása után - bukkant elő az adathordozó. A Chevrolet egy gumikarkötőbe rejtette a pendrive-ját, a Lexus papírprospektusába fűzte bele, míg a Cadillac hoszteszei egy elegáns bőrtokban adták át a húzott fémlapszerű házból kibukkanó csatlakozót. A Ferrarié volt viszont az egyik legunalmasabb sajtóanyag, egyszerű fekete nyakbaakasztón lógott a valódi fémházas USB.

Fotó: Pályi Zsófia [origo]

Sok márka DVD-n adta át az információkat kiállított újdonságairól, ezeknél a borítással ötleteltek. A német prémiummárkák közül az Audi és a Mercedes-Benz pontosan ugyanazt a formátumot, stílust és színvilágot nyújtotta, mint a szeptemberi Frankfurti Autószalonon. Az ingolstadtiak két centiméter vastag, a diszkkel azonos méretű fekete tokban osztogatták az információt, míg a mercedesesek nem meglepő módon konzervatívabbak voltak: igényes, A4-es méretű prospektusba fűzték a lemezt.

Ennél is egyedibb volt a GAZAL-1 terepjáró keménypapírra nyomott prospektusa, amelynek minden oldalán a gyártó szaúdi királyság kardokból, pálmafából és koránból álló címere is látható, a második-harmadik oldalra pedig az ország aranyozott térképét és az uralkodó család mosolygó vezetőinek a képét festették. A legszebb kiadványt azonban a Hispano Suiza készítette, de azt csak külön kérésre kaptuk meg: egy szövetborításos könyvet, amelyben többnyire fekete-fehér fotók dokumentálták a márka múltját és az új szupersportkocsijuk megépítését.

Fotó: Csanádi Márton [origo]

Más százmilliós unikumoknál ennél egyszerűbben megoldották a sajtó tájékoztatását. A Gumpert Apollo munkatársától egy műanyag névjegykártyát kaptunk, amelyen a manufaktúra honlapjára hívták fel a figyelmünket. A Bugatti standján pedig egy dombornyomott, márkalogós névjegykártyát kaptunk, amelyen egy felhasználónév és egy jelszó volt. Ezekkel lehet állítólag exkluzív információkhoz jutni a honlapjukon.

0 Tovább

babetta

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek