Taras Lasko minden bizonnyal nagyon türelmes ember, máshogy biztosan nem töltött volna 245 munkaórát azzal, hogy egy saját tervezésű és kivitelezésű Audi A7-est alkosson papírlapokból és ragasztóból, körülbelül 1:5 méretarányban. Lasko 285 papírlapból vágta ki mind a 750 alkatrészt, az eredmény magáért beszél. A videón az egész építési folyamat megtekinthető, persze gyorsított formában.
Audi A7 papírból
Sílécet is gyárt az Audi
A Quattro összkerékhajtási rendszeréről híres négykarikás márka a Német Sí Szövetség lelkes támogatója, nem csoda, hogy a közkedvelt téli sport visszatérő téma a márka életében. Először 1986-ban, egy látványos reklámfilmben kapcsolódott össze az autózás és a síelés. Kiszemeltek egy negyvenhét méter magas sísáncot Finnországban, melyen az Audi 100 Quattro nyolcvan százalékos emelkedőt, havat és jeget leküzdve álló helyzetből felhajtott.
Szivar gyerekeknek
Auto Union Typ C e-tron (2011)
Álomjátékot készített az Audi a február 3-án megnyitó 62. Nürnbergi Nemzetközi Játékvásárra. A legendás Auto Union Typ C 1:2-es méretarányú kicsinyített mását nem csupán nézegetni lehet, a gyerekek vezethetik is a szivar versenyautót. A harmincas évek sikermodelljét idéző kisautó nem pusztán remek szórakozást nyújt, de a régi idők klasszikusait is megkedvelteti a kicsikkel, akiket egyszerre környezettudatos szemléletre is nevel.
Ellenreklám Audi módra
Audi 5000 hirdetés egy amerikai magazinból
Vadonatúj reklámkampányában a Kizashi legnevesebb kategóriatársaival szembeni fölényét hangsúlyozza a Suzuki. Hogy mennyire szimpatikus módszer saját hirdetésünkben lejáratni a konkurenseket, arról a marketinges szakirodalomban több száz oldalnyi elemzést olvashatunk, a gyártók azonban mindent megtesznek, hogy újdonságuk felkeltse a vevők érdeklődését. Még a Suzukinál is lelkesebb volt a Nissan, amikor a Porsche Caymant értékelte le a 370Z-vel szemben, sőt több alkalommal is megpróbálta látványosan megdönteni a 911-es Nürburgring Nordschleifén mért köridejét csúcsmodelljével, a GT-R-rel.
Audi-takaró csalódott BMW és Mercedes tulajoknak
Az Audi legtöbb reklámanyagát készítő Lowe Roche ügynökségnél időnként egy kicsit jobban eleresztik magukat, ahogy ezt tették tavaly is az emlékezetes audis garázsajtóval, míg legutóbb egy takaróponya-reklámmal rukkoltak elő. Az ügynökség honlapján egy új plakát tűnt fel, amely egy R8 Spyder mintájú autóponyvát népszerűsít az alábbi szöveggel: „Nincs Audi R8 Spydere? Most úgy csinálhat, mintha lenne. Tréfálja meg a szomszédjait, de legfőképpen saját magát, arra gondolva, hogy megszerezte álmai autóját! Ugyancsak tökéletes ajándék csalódott BMW és Mercedes tulajoknak is.”
Csak remélni tudjuk, hogy az említett két német konkurens és azok ügynökségei duzzogás helyett valami viccessel vágnak vissza.
Utolsó kommentek