A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Talán a Zaporozsecnek volt a legkisebb presztízse az összes szocialista autó közül. Lehet, hogy mindennapi közlekedési eszköznek valóban nem a legjobb – a Kermi az első változatot nem is engedte forgalomba helyezni -, az alábbi videó azonban bizonyítja, egy kis fantáziával egészen különleges produkcióra képes.
Felbukkant egy 1995-ös román videófelvétel az interneten, amely egy régi Daciával végrehajtott sikertelen ugratást mutat meg több kameraállásból, profin összevágva.
Maga az ugratás nem tekinthető sikertelennek, mivel az akadályokat bőven átugratta a jó öreg 1310-es két utasával. Persze Travis Pastrana szilveszteri 82 méteres világrekordja nem került volna veszélybe, de azért szép nagyot szállt az áramvonalas román csoda. A sikertelenség inkább abban nyilvánul meg, hogy a felmatricázott autó jócskán túlrepült az érkezéshez kikészített rámpán, és csúnyán orra esett, úgy bucskázott be az igen rövidre vett biztonsági zónába.
Azért volt rossz a sebesség, mert - az indulás előtt keresztet vető - pilóta alulbecsülte a karburátoros 1,4-es motor 54 lóerejét, és szinte a szomszéd faluból futott neki az ugratásnak. A Dacia bosszúból annyira felgyorsult, hogy a világból is kirepült volna, végül az orrán landolt, ami teljesen eltűnt a becsapódást követően.
Amerika a lehetőségek és persze a túlméretezett dolgok országa. Itt semmi sem lehetetlen, különösen, ha tuningról van szó. Tom Wolfe hatvanas évekbeli "méretautói" mára alaposan kinőtték magukat, nem is beszélve a kerekeikről. Ma már a szériaautók sem elég mutatósak tizenhét colos könnyűfém felnik nélkül, a feltűnési vágytól fűtött autóépítők kénytelenek egyre nagyobb túlzásokba esni.
Hamarosan indul a 2011-es Forma-1-es szezon, az Ausztrál Nagydíj eseményeit olvasóink már megújult F1-es portálunkon követhetik nyomon. Miközben a pályán a pilóták igyekeznek minél gyorsabban körbeérni, a bokszokban villámkezű szerelők próbálják lefaragni a századmásodperceket a kerékcsere idejéből.
A Mazda MX-5 Ice Race-en sikerült egy rajongót szereznem: Maximilian Engert, a német szupersztár tv-s műsorvezető fennhangon ordibálva köszöntött a bokszutcában, miközben éppen próbáltunk volna cserélni Vályi Pistával. Német szerint nem vagyok normális, hiszen kétszer is kilöktem a pályáról és ez amúgy is egy buli verseny, nem kemény profiknak való autóverseny.
A második rajt (12.hely) utáni másfél kör, Engert úrral 1:45-től csatázom
Szerencsére az esetről készült videó is, amin az is látszik, hogy kedves Maximunk nem volt éppen a helyzet magaslatán. Autósportos múltja ellenére (Mini Challenge) is csetlett-botlott előttem, hiába voltam körülbelül húsz másodperccel gyorsabb körönként, mégsem látta szükségét annak, hogy elengedjen. Kétszer is olyan helyen fékezett, ahol nem tartottam logikusnak, ezért finoman haladásra ösztönöztem, harmadikra pedig beforgott elém. Csodálkozik, hogy belementem? Mondanom sem kell, hogy az eseten rajta kívül nevetett mindenki, hiszen az autókon még csak látható sérülés sem történt.
Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.
Utolsó kommentek