Bevásárolni indult, közben majdnem tömegszerencsétlenséget okozott egy BMW-s Mexikóban. Parkolás közben valószínűleg megijedt az előtte sétáló gyalogostól, de nem a fékbe taposott, hanem a gázra lépett, és azzal a lendülettel a kirakatot áttörve beszáguldott az üzletbe. A járókelők és az eladók közül senki sem sérült meg, bár a célba vett gyalogos elesett az ijedtségtől és az egyik eladót is majdnem sikerült elütnie, amikor ki akart tolatni a boltból. Úgy tűnik, a sofőr nem vette tudomásul, hogy csaknem az egész épületet lebontotta, kihajtotta a tükröt és egyszerűen ki akart tolatni a kellemetlen helyzetből, amiért nem csak magyarázattal tartozik.
Májkár - Mutasd az autód megmondom ki vagy!
A kifejezetten a Babetta blogra készült autós webvideó sorozatunk, azt az alap igazságot járja körül, hogy autó és gazdája között mindig több és mélyebb az összefüggés annál, hogy a sofőr vezeti az autót. Ahogy azt a sorozat első leforgatott epizódjának autó tulajdonosa a Mészáros mondja is "Mutasd az autód megmondom kivagy" és ezt a sorozat szlogenjévé és néző pontunkká is tettük a készítés során.
A Májkár 1.0 -ban megnézhetünk 10 embert, akikkel együtt vezetünk az utakon, megtudhatjuk mit gondolnak az autóról, vezetésről és a közlekedésről. 10 különböző ember és 10 különböző autó kapcsolata vár megismerésre itt a blogon. Egyetemi tanár, gyertyaöntő, mészáros, kereskedő, piaci kofa színész a bemutatottak között, aki egyben hasonlítanak ránk, vezetik az autójukat.
MÁJKÁR 1. EPIZÓD - Pityu a törpe és legendás Audija
Tóth István, ismertebb nevén Pityu a bohóc, zsonglőr, bűvész, artista sajnos nem érhette meg a róla és a speciálisan átalakított Audijáról szóló epizód megjelenését, ezért az alábbi videót az ő emlékének ajánljuk.
Falakon át száguld a BMW 1 M Coupe
Végre egy autóreklám, ahol azt kapjuk, amire vágyunk. Vérpezsdítő motorhang, csikorgó gumik, látványos manőverek, mindez gyönyörűen fényképezve, éppen csak a szükséges feszültséget megteremtő aláfestő zenével. Az E30 M3 szellemi örökösének szánt 1 M Coupenak nem is forgathattak volna jobb reklámanyagot, mint ez a puszta vezetési élményre és a teljesítményre koncentráló kisfilm. Nem számít, hogy már itt az új 1-es sorozat, ennek a kis kétajtósnak még azt is elhisszük, hogy milliméteres pontossággal találja meg az útját a betonfalakon keresztül.
James Bond-kütyü házilag
Amerikai piacos Heteseket használtak a forgatáson, az első rendszámtartó tengerentúli szabványméret. A mű német tábla az eredeti Aston Martin DB5 rendszámára utal
1995-ös visszatérésekor kisebb botrányt kavart, amikor James Bond, a cipőfűzőjétől a mandzsettagombjáig brit titkos ügynök alá nem Aston Martint, még csak nem is Lotust, hanem egy BMW-t tolt a kütyükért felelős Q. Az Aranyszem (GoldenEye) vetítésén a háború emlékére érzékeny angol nézőknek a márkaválasztás, a Bond autók rajongóinak pedig a Z3 alig néhány perces szereplése okozott csalódást, cserébe a film elején a sorozat leghíresebb kocsija, az 1964-es Aston Martin DB5 egy Ferrari F355-tel fogócskázik a szerpentinen.
Hetvenkét év restaurálás nélkül
Las Vegasban több mint 130 ezer dollárért kelt el egy árverésen egy eredeti állapotú 1939-es BMW R 51 RS versenymotor. A negyvenes-ötvenes években Amerikában induló kétkerekűhöz sohasem nyúltak restaurátorok, kormányán még ott díszelegnek a Daytona 200-as versenyek műszaki ellenőrzését igazoló szalagok is. Ennek ellenére szép állapotban vészelte át a gyártól távol eltöltött hetvenkét évet. Összesen tizenhét példány készült a speciális típusból, melyből mára három maradt fenn.
Utolsó kommentek