Bár a képek alapján nem ezt gondolnánk, a két ferrarisnak a haja szála se görbült miután nagy tempóval összeütköztek egy autópályán.
Bár a képek alapján nem ezt gondolnánk, a két ferrarisnak a haja szála se görbült miután nagy tempóval összeütköztek egy autópályán.
Az angol Chris Harris ért az autókhoz, remekül vezet és el tudja intézni, hogy megkapja a világ legjobb verdáit. Idén tavasszal már kipróbálta a Toyota vadonatúj sportautóját, a GT86-ot a nemzetközi menetpróbán és bele is zúgott a boxermotoros modellbe, de ez nem akadályozta meg abban, hogy bedobja a mélyvízbe. Összeeresztette egy Nissan 370Z-vel és egy használt (de hasonló áron kapható) Porsche Caymannal az angliai dombok között. Nem akarjuk lelőni a poént, csak az angolul kevésbé tudók számára íme röviden a verdikt: a 370Z ugyan sokkal erősebb, mint GT86, viszont sokkal nehezebb és kevésbé élvezetes vele a csapatás. A Cayman hozza ugyan a tökéletes Porsche-szintet, de ellene szól, hogy annyi pénzért, mint amennyibe az új Toyota kerül 5 év garanciával, csak sokat futott példányokat lehet kapni, amelyeknek a fenntartásuk nem éppen olcsó mulatság.
A 458 Italiának kitört a futóműve, emiatt még a mentés során is sérülések keletkezhettek benne.
Egy Ferrari tulajdonos a lengyelországi Swidnicában figyelmetlen volt, és az eső áztatta körforgalomban úgy a padkához vágta az új 458-as Ferrariját, hogy annak kitört a kereke. Kerék nélkül a mentés sem volt könnyű, rossz nézni, hogy vonszolják fel sérült Ferrarit a trélerre, valószínűleg az autó hasát is sikerült összekarcolni.
A helyi sajtó szerint a tulajdonos figyelmetlen vezetésért még kapott egy 200 zlotyis (15 ezer Ft) bírságot is, ami aprópénz ahhoz képest, amekkora kár keletkezett a 70 milliós sportautón. Szerencsére a balesetben senki sem sérült meg.
Valószínűleg a sofőr lepődött meg a legjobban ezen a mutatványon, melyet egy parkolóház biztonsági kamerája rögzített. A fehér sportkocsi nekihajtott valaminek, emiatt felrepült és a kerekeire érkezve pont egy üres helyen landolt, igaz keresztben. Bár egy autóval ezt csak egyszer lehet eljátszani, a kormány mögött ülő, megszeppent vezető sértetlenül szállt ki, és biztosan sokáig gondolkodik még rajta, mindez vajon hogy sikerült?
A világ egyik leggyorsabb sportautóját kezelni is tudni kell. Ahogy egy moszkvai videóból is látszik, ha valaki sokat vállal, akkor hatalmas baleset is lehet a vége. De a GT-R töréstesztje jól sikerült.
Azt nem lehet tudni, hogy GT-R-t vezető személy pontosan miért ment ilyen gyorsan, és milyen megfontolásból akart olyan helyen előzni, ahol lehetetlen. Az biztos, hogy egy másik fekete autót előzött volna jobbról, de már akkor elsodort egy parkoló autót. Valószínűleg ettől megsérült a futóműve, így a másik három parkoló autóba szinte fékezés nélkül belerohant. Az ütközés akkor erejű volt, hogy az egyik parkoló autót feldobta a másik tetejére. Ehhez képest a Nissan GT-R jól vizsgázott, hiszen alig tört össze.
Utolsó kommentek