A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Nézze meg a galériában, mi minden veszett oda a csőtörés miatt!
Egy soktíz milliós, sokszáz lóerős sportautót sokféleképpen tönkre lehet tenni. Vannak, akik anélkül mondhatnak le kedvenceikről, hogy beindították volna a motort. Ezek a szingapúri milliomosok bevásárolni indultak az elegáns üzletközpontokkal telezsúfolt Orchard Roadra, rutinosan beparkoltak az egyik bevásárlóközpont mélygarázsába, és kedvenceiket magukra hagyva költekezni indultak, amikor az áruházban csőtörés történt, és a garázs percek alatt megtelt a barna lével.
Két anyagilag jól eleresztett amerikai fiatalember nem tudta eldönteni, hogy melyikük autója gyorsabb, ezért fogadtak 400 ezer dollárban és kivitték a vasakat egy versenypályára.
Dan Bilzerian, aki egy szépen felpolírozott 1965-ös Shelby Cobra tulajdonosa vitába keveredett Tom Goldstein nevű cimborájával, aki amellett kardoskodott, hogy vadonatúj Ferrarijával bármikor legyorsulja a veterán Cobrát. A vita odáig fajult, hogy 400 ezer dolláros fogadást kötöttek és kivitték a két autót a Las Vegas-i Motor Speedway versenypályára, ahol profi körülmények között csaphattak össze. Az alábbi videóból kiderül, hogy mire volt képes a Shelyb Cobra a Ferrari 458 Italia ellen és ki nyerte meg a versenyt a nem kevés pénzzel együtt.
Hét év kihagyás után újra készülnek majd De Tomaso-emblémás autók. Gian Mario Rossignolo, a Fiat konszern volt vezetőségi tagja megvásárolta az elfeledett olasz márkát és neki is látott, hogy összeállítson egy új modellpalettát. Első típusa egy prémium crossover lesz, melynek tervezését a Pininfarina stúdióra bízta. A ritka sportautók rajongói azonban inkább az egyelőre csak a tervekben szereplő luxuslimuzinra és a kupéra lesznek kíváncsiak.
Ha végsebességben és gyorsulásban nem is, egy szempontból mindenképp felülkerekedik Virágvölgyi István fotórovat-vezető kollégánk az általunk tesztelt Lambóhoz képest. Kis híján kétszer olyan magas.
A különbség számos kísérletre ihlethetne, mi a helyezzük az egyiket a másikba-módszert választottuk, ebből pedig egyenesen következett, hogy inkább István kerüljön a Lambóba.
Nem ment könnyen, de sikerült, a Helyes vezetési és utazási pozíció az autóban című cikkünkben viszont nem ő lesz az illusztráció.
Egy francia kaszkadőrcsapat, a Stuntattitude újabb videóval jelentkezett, a Ring Race-ben Párizs utcáin száguld egy Porsche 911 GT3 és egy Lamborghini Gallardo Superleggera. Valószínűleg nem kérték ki a rendőrség előzetes engedélyét a forgatáshoz, mivel a hömpölygő esti forgalomban vették föl a látványos jelenteket, és láthatóan a sebességkorlátozásokat sem tartották tiszteletben.
Profi munkának tűnik a rövidfilm, alaposan megtervezték az útvonalat, a helyszíneket a Stuntattitude emberei biztosították a forgatáson. Még egy egykerekező sportmotor is feltűnik a film közepe táján, ami természetesen nem a véletlen műve. A sofőrök sem ma kezdték a szakmát, Nicolas Navarro és Julien Piquet láthatóan könnyen zabolázta meg a 435 illetve az 570 lóerős autócsodákat, még a macskaköves utcákon is.
A francia fővárosban már 1976-ban is készült egy híres rövidfilm, a C’était un Rendezvous (Randevú volt), amelyben egy Mercedes-Benz 450SEL 6.9 száguldozik a kihalt utcákon. Ezt a nyolcperces filmet a cannes-i aranypálmás, és kétszeres Oscar-díjas Claude Lelouch rendezte. Lelouch vonzalma a száguldáshoz nem csak emiatt a filmje miatt nyilvánvaló, forgatott már korábban a Le Mans-ról és a Tour de France-ról is.
A C’était un Rendezvous-ban tulajdonképpen semmi mást nem csinált, csak egy giroszkópos kamerát rögzített Mercedes-Benz SEL450 6.9-esének orrára, és felvette a száguldást a Porte Dauphine-től a Sacré-Coeurig. Alkalmasabb autót nehezen találhatott volna, mivel a Mercedes korának egyik leggyorsabb limuzinjának számított 225 km/órás végsebességével és 7,6 másodperces gyorsulásával, még önzáró differenciálmű is volt benne. Acél helyett a Citroëntől beszerzett hidropnumatikus felfüggesztéseket alkalmaztak benne, ami miatt alig rázkódott a kamera.
Lelouch annyit módosított a filmen, hogy a Mercedes 286 lóerős V8-asa helyett saját, V12-es motorú Ferrari 275 GTB-jének a hangját keverte rá a végső változatra. Hallható is, hogy nem a Mercedes háromfokozatú automatája váltogat, ennél sokkal többször váltanak sebességet, és gázfröccsöket is adnak visszaváltáskor. Valószínűleg egy augusztusi vasárnapon, hajnalban vették fel a filmet, a forgalom ugyanis láthatóan nagyon gyér volt a francia fővárosban. Nem tudni, ki vezette az autót, egyesek szerint egy Forma-1-es pilóta, mások szerint maga Lelouch. A rendező azt állította, hogy a végsebességét is elérte egyes szakaszokon a Mercedes, de elemzők megállapították, hogy legfeljebb 140 km/órával haladhatott, a tíz kilométeres távon az átlagsebessége 77 km/órára jött ki.
Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.
Utolsó kommentek