Aki azt hiszi, hogy az orvosi kocsiban ülve nem lehet baja, téved. Az ausztrál V8 Supercars sorozat egyik versenyén az egyedi felszerelésű Porsche Panamera 4S rosszkor volt rossz helyen, az elbambuló Shane Van Gisbergen Ford Falconjával kente fel a szalagkorlátra.
Az év mentése: az árokból hozta vissza a raliautót
Az alábbi videót nézegetve (amely egy lengyel raliversenyen készült) egy nagy tanulság kristályosodik ki: nem szabad leszállni a gázpedálról. Persze ehhez kellett az összkerék-hajtás, a kedvező terepviszonyok (nincs ott fa) és egy hatalmas adag mázli is.
Zsigulival kenik el a Porsche száját
Ki mondta, hogy gyorsulási versenyre csak hiper-szuper csodaautókkal lehet menni? Aki bátor, Zsigulival is felmegy a pályára, az igazsághoz azonban hozzátartozik, hogy a videón látható Ladát alaposan megdolgozta a Vintic & Spuntic Workshop. A motorháztető alá 240 lóerős motor került, és ugyan az autó egy mérföldön végül alulmaradt egy 90-es évek közepén készült, 300 lóerős Porschéval és egy 1000 lóerős Nissan GT-R-rel szemben is, negyed mérföldön elkente a 911 Carrera RS száját rendesen.
Ken Block filmes díszleteket rombol
A cipőgyáros kaszkadőr visszatért. Újravágták és eddig még nem látott jelenetekkel bővítették Ken Block 2011-es videóját, melyben filmes díszletek között füstöli el a gumijait. Az akciódús kisfilmből semmi sem hiányzik, amit eddig már megszokhattunk. Egymást érik az akrobatikus mutatványok, tereptárgyakat és élő szereplőket is bevon a mókába. Láthatjuk, ahogy megzavar egy forgatást, targoncák között pörög és áttör egy falat, de nem hiányoznak a szuperlassítások sem. Már csak az a kérdés, aki ilyen jól uralja az autóját, miért nem tud eredményeket elérni a hivatalos versenyeken?
Kiegyenesíti az első kanyart a drag versenyautó
Mindent a helyén kell kezelni, használni pedig méginkább. A drag versenyautók kizárólag nyílegyenes pályán rendezett gyorsulási versenyekre alkalmasak, bődületes erejük és filigrán első kerekeik bármilyen más pályán használhatatlanná teszik őket. Ezt vagy nem tudta, vagy egyszerűen nem akarta tudomásul venni egy drag tulajdonosa, aki egy kanyargós hegyi versenyen akart elindulni egy autós fesztivál keretein belül. Ahogy az sejthető volt, az első kanyarban lerepült a pályáról, egyenesen az árokba. Megérte a tanulópénz?
Utolsó kommentek