A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
A roncstelep helyett a német Ebay-re került az a kék Ferrari 360 Modena, melyet Dr. Dre és Eminem "I Need a Doctor" című közös klipjében törtek össze. A videó elején Dr. Dre vezeti az olasz sportautót, majd balesetet szenved vele. A látványos repülést egy piparámpával vették fel. Az amerikai piacos 360-ast kibelezték és becsövezték az alaposan előkészített mutatvány előtt.
Hatalmas lélekjelenlétről és bátorságról tett tanúbizonyságot az a török kamionsofőr, aki beugrott egy lángoló tartályautóba és elhajtott a benzinkútról, így akadályozva meg egy esetleges robbanást.
Az fenti videót egy török benzinkút biztonsági kamerái rögzítették és az látható rajta, hogy lángra kap egy tartályautó amelyből éppen az üzemanyagot szivattyúzták át az állomás egyik föld alá süllyesztett tartályába. Az esetet látva a legtöbben elrohannak, egyedül csak a tartályautó sofőrje rohan oda és próbálja megfékezni a lángokat egy kézi porolótóval. Amikor rájön, hogy nincs esélye eloltani a tüzet, beugrik a tartályautó fülkéjébe és elhajt a járművel. A sofőr mintegy egy kilométer után állt csak meg egy biztonságos helyen, ahol eloltották az autóját. Bátorságának köszönhetően senki sem sérült meg a balesetben.
Minden év március 15-én tartják a „vásárlói jogok napját” (World Consumer Rights Day), amelyen a vevők jogaiért és érdekeiért szólalnak meg és demonstrálnak világszerte. Ezt a jeles napot választotta egy kínai milliomos Lamborghinijének szétverésére, mivel az lerobbant az egyik gyári szervizben végzett karbantartás után. Az autónak állítólag korábban motorproblémái voltak, amit a jelek szerint nem tudtak megoldani, ráadásul a tulajdonos szerint a szervizben még több helyen meg is sérült a fényezés.
A kínai tulajdonos szerint felháborító, hogy méregdrága luxuskocsija mellé ilyen kiszolgálás jár, így meglehetősen radikális lépésre szánta el magát és egy egész munkásbrigádot bérelt fel a fekete Gallardo ellen. Lamborghini-rajnogóknak nem ajánljuk az alábbi videót!
Talán a Zaporozsecnek volt a legkisebb presztízse az összes szocialista autó közül. Lehet, hogy mindennapi közlekedési eszköznek valóban nem a legjobb – a Kermi az első változatot nem is engedte forgalomba helyezni -, az alábbi videó azonban bizonyítja, egy kis fantáziával egészen különleges produkcióra képes.
Felbukkant egy 1995-ös román videófelvétel az interneten, amely egy régi Daciával végrehajtott sikertelen ugratást mutat meg több kameraállásból, profin összevágva.
Maga az ugratás nem tekinthető sikertelennek, mivel az akadályokat bőven átugratta a jó öreg 1310-es két utasával. Persze Travis Pastrana szilveszteri 82 méteres világrekordja nem került volna veszélybe, de azért szép nagyot szállt az áramvonalas román csoda. A sikertelenség inkább abban nyilvánul meg, hogy a felmatricázott autó jócskán túlrepült az érkezéshez kikészített rámpán, és csúnyán orra esett, úgy bucskázott be az igen rövidre vett biztonsági zónába.
Azért volt rossz a sebesség, mert - az indulás előtt keresztet vető - pilóta alulbecsülte a karburátoros 1,4-es motor 54 lóerejét, és szinte a szomszéd faluból futott neki az ugratásnak. A Dacia bosszúból annyira felgyorsult, hogy a világból is kirepült volna, végül az orrán landolt, ami teljesen eltűnt a becsapódást követően.
Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.
Utolsó kommentek