Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Autómodellek kilinccsel előre

Két valódi Toyota Corolla AE86 tandem drift közben

Japánból indult, mára az egész világot meghódította a drift. Nem kell hozzá más, csak egy erős hátsókerék-hajtású autó és egy technikás pilóta, aki minél látványosabb manőverekre bírja a versenyre felkészített gépet. Az új, önálló technikai sport az utcáról indult, így nem csoda, hogy hamar helyet talált magának a popkultúrában. Filmekben és számítógépes játékokban is megjelent, a profi akciók kedvelői és azok örömére, akik anélkül szeretnék élvezni a kilinccsel előre haladást, hogy gumiabroncsaik bánnák a mókát.

0 Tovább

Így kell összetörni egy új Ferrarit

Ötszáz mérföldet sem sikerült baleset nélkül megtennie egy 458 Italia tulajdonosának Floridában.

Nem teljesen tiszta, hogy került egy Ford F150-es bal első kereke alá egy Wes Moschetto nevű cégvezető két hete vásárolt 458 Italiája, de az bizonyos, hogy a nagyjából ötvenmillió forintos sportkocsi értékvesztése alapesetben azért szerényebb ennél.

2 Tovább

James Bond-kütyü házilag

Amerikai piacos Heteseket használtak a forgatáson, az első rendszámtartó tengerentúli szabványméret. A mű német tábla az eredeti Aston Martin DB5 rendszámára utal

1995-ös visszatérésekor kisebb botrányt kavart, amikor James Bond, a cipőfűzőjétől a mandzsettagombjáig brit titkos ügynök alá nem Aston Martint, még csak nem is Lotust, hanem egy BMW-t tolt a kütyükért felelős Q. Az Aranyszem (GoldenEye) vetítésén a háború emlékére érzékeny angol nézőknek a márkaválasztás, a Bond autók rajongóinak pedig a Z3 alig néhány perces szereplése okozott csalódást, cserébe a film elején a sorozat leghíresebb kocsija, az 1964-es Aston Martin DB5 egy Ferrari F355-tel fogócskázik a szerpentinen.

0 Tovább

A nagyvasak országa

Önálló márkaként forgalmazták az Imperial modelleket, képünkön egy 1966-os Chrysler Imperial LeBaron Hardtop

Ahogy Mátyás király halálával odalett az igazság, a detroiti nagyvasak kikopásával úgy vesztette el identitását az amerikai autóipar. A régi szép időkben még az amerikai álom megtestesítői, a vágy benzingőzös tárgyai voltak a hullámzó, lustán öblögető V8-as cirkálók, utódaik azonban ma már a tengerentúlon is nehezen veszik fel a versenyt az ázsiai és európai konkurenciával.

0 Tovább

Búcsú a Daihatsutól

Erősödő jen, gyengülő eladások és egy végleges döntés: két év múlva már nem lehet hivatalos importőrtől Daihatsut vásárolni Európában. A Hatsudoki Seizo néven 1907-ben alapított japán cég 1958 óta foglalkozik autógyártással, 1967-től a Toyotához tartozik. A nagyobb gyártók árnyékában élő Daihatsu iránti kereslet mára drasztikusan lecsökkent, pedig a rendszerváltás után nálunk is népszerű volt a cég egyik legsikeresebb modellje, a Charade harmadik generációja, melyből még jelenleg is sok szaladgál. A tulajdonos Toyotához mérhető, legendás megbízhatóságáról híres, strapabíró kisautót 1987 és 1994 között gyártották.

0 Tovább

babetta

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek