A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Az óriásdömper olyan, mint a medve: nem játék. Egyébként ezekről a - rendszerint bányákban dolgozó - szörnyekről azt kell tudni, hogy 290 tonna jelenti a belépőt ebbe a kategóriába, de legnagyobbak ma már 800 tonna körül járnak, és akár 4 ezer lóerősek is lehetnek. További részleteket itt lehet róluk olvasni.
Egy BMW-s fórumra került fel milyen hangja van az elektromos-benzines i8-asnak. Nem rossz, ráadásul a videóhoz tartozó leírás szerint az Active Sound Design (ASD) nevű hanggenerátor ki is volt kapcsolva, tehát amit hallunk az a háromhengeres benzinmotor „bömbölése”. Állítólag az ASD-t nem lehet majd kikapcsolni a szériamodelleken.
Az i8-asról annyit kell tudni, hogy két motort kapott: Az első kerekeket egy 131 lóerős elektromos hajtja, míg a hátsók mozgatásáról egy közvetlen befecskendezéses, duplaturbós, háromhengeres benzinmotor gondoskodik. Az 1,5 literes blokk 231 lóerős, legnagyobb nyomatéka 320 Nm, ennél nagyobb literteljesítményű benzinmotort a BMW még soha nem épített utcai autóba. A két motor együtt is képes dolgozni, az intelligens vezérlés pedig gondoskodik arról, hogy például kanyarbejáratnál a hátsó tengelyre jusson több erő, így segítve az ívre való ráfordulást.
Óriási szerencséje volt annak a két brazil srácnak, akiket majdnem telibe kapott egy szemből érkező Volkswagen Polo, amely felett egy kamion előzése közben vesztette el uralmát a sofőrje. A megcsúszó autó még hozzá is ér a motor hátuljához, majd az út széli bozótban köt ki.
Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.
Utolsó kommentek