Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kólásdobozként lapult ki a pickup

Az óriásdömper olyan, mint a medve: nem játék. Egyébként ezekről a - rendszerint bányákban dolgozó - szörnyekről azt kell tudni, hogy 290 tonna jelenti a belépőt ebbe a kategóriába, de legnagyobbak ma már 800 tonna körül járnak, és akár 4 ezer lóerősek is lehetnek. További részleteket itt lehet róluk olvasni.

0 Tovább

Rádőlt egy dömper, túlélte

Kisebb csodával határos, hogy sérülésekkel ugyan, de túlélte az a 65 éves moszkvai férfi, akire egy földdel megpakol dömper borult.

0 Tovább

Így gyorsul a BMW hibrid sportkocsija

Egy BMW-s fórumra került fel milyen hangja van az elektromos-benzines i8-asnak. Nem rossz, ráadásul a videóhoz tartozó leírás szerint az Active Sound Design (ASD) nevű hanggenerátor ki is volt kapcsolva, tehát amit hallunk az a háromhengeres benzinmotor „bömbölése”. Állítólag az ASD-t nem lehet majd kikapcsolni a szériamodelleken.

Az i8-asról annyit kell tudni, hogy két motort kapott: Az első kerekeket egy 131 lóerős elektromos hajtja, míg a hátsók mozgatásáról egy közvetlen befecskendezéses, duplaturbós, háromhengeres benzinmotor gondoskodik. Az 1,5 literes blokk 231 lóerős, legnagyobb nyomatéka 320 Nm, ennél nagyobb literteljesítményű benzinmotort a BMW még soha nem épített utcai autóba. A két motor együtt is képes dolgozni, az intelligens vezérlés pedig gondoskodik arról, hogy például kanyarbejáratnál a hátsó tengelyre jusson több erő, így segítve az ívre való ráfordulást.

0 Tovább

Centiken múlt a motorosok élete

Óriási szerencséje volt annak a két brazil srácnak, akiket majdnem telibe kapott egy szemből érkező Volkswagen Polo, amely felett egy kamion előzése közben vesztette el uralmát a sofőrje. A megcsúszó autó még hozzá is ér a motor hátuljához, majd az út széli bozótban köt ki.

3 Tovább

A világ legszerencsétlenebb traktorosa

Pedig olyan szépen indult a nap, csak az a fránya utánfutó bekavart.

1 Tovább

babetta

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek