Kevesen gondolták volna, hogy a keleti blokk legkisebb presztízsű autójából egyszer büszke veterán lesz. Bár ez az acélkék Zaporozsec valószínűleg újkorában sem volt ilyen szép, ma már nem lenézik, hanem megnézik az utcán. Mi az Infoparkban bukkantunk a szelíd, dupla kipufogós hátsókerekesre, ablakában egy korabeli mentőládával, az eredeti gépkönyvvel és egy lefűzött mappával, amely valószínűleg a restaurálás dokumentációját rejti.
Félbehagyták, mégis kész van
Eredeti reklámötletet valósított meg egy amerikai restaurátor cég. A bizarr ötlet valójában csak félig eredeti, akárcsak ez az 1967-es Oldsmobile Toronado, melyet a korpásodás elleni sampon reklámok mintájára csak félig vettek kezelésbe.
Egy Golf ajtaján ugrálhatunk is
Egy chicagói Volkswagen kereskedés meglepő, de nem minden előzmény nélküli reklámot forgatott. A termékben vakon bízó kereskedő mindent elkövet, amitől egy jóérzésű autótulajdonos bármikor szívrohamot kapna. Bevágja az ajtót, majd ugrálni kezd rajta, ezzel bizonyítva a Volkswagen legendás összeszerelési minőségét.
Fiatból Audit barkácsoltak
Egy lelkes lengyel autóépítő nekivágott a látszólag lehetetlennek, ami furcsamód félig-meddig sikerült is neki: egy Fiat Unóból Audit épített.
Az Audi beszól a BMW-nek
Az Audi legújabb amerikai reklámjában egy BMW 3-as sofőrje az Audikat szállító kamiont meglátva kimászik a tetőablakon, és átugrik a kamionra, hogy közelebbről is megnézhesse az négykarikás autókat. Legnagyobb meglepetésére már azokban is ülnek hozzá hasonló „potyautasok”, így csak az anyósülésre fér be egy Q5-ösbe.
A reklámban elhangzó mondat szerint mostanában több BMW, Mercedes, és Lexus tulajdonos ül át Audikba, mint eddig bármikor.
Valószínűleg nem kell sokáig várni a konkurencia válaszára, a legjobban talán a svéd márkák és az Infiniti sértődhet meg, akik még a felsorolásból is kimaradtak, pedig ők is az Audi konkurenseinek tartják magukat.
Utolsó kommentek