A genfihez hasonló kaliberű autó-kiállításokon emberek százainak a feladata nyitástól zárásig az ujjlenyomatok, és porszemek törölgetése a kiállított kocsikról. Az Opel standján az egyik Ampera viszont nem volt makulátlanul tiszta, persze joggal.
Az Opel standján az elektromos Ampera volt az egyik fő attrakció
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)
A látogatók ugyanis nem csak nézelődnek, hanem összefogdossák a kocsikat, orrukat nyomják a szélvédőre, rátenyerelnek az oldalüvegre. A nyomukban aztán jönnek a standonként külön csapatokat alkotó, jellemzően fiatal munkások és mindenféle finom rongyokkal és varázsszerekkel újra esélyt adnak a kocsiknak, hogy csillogjanak a lámpaerdők alatt.
Mindezt azért hangsúlyozom, mert az Opel prezentációján meglepő apróságot vehetett észre a figyelmes szemlélő. Az előadó Nick Reilly, ideiglenes Opel-főnök (GM-alelnök) két oldalán álló Amperák közül az egyiknek koszosak voltak a gumijai. Ez ott, és abban a helyzetben, több tucatnyi kamera kereszttüzében igencsak furcsa volt. Mintha véletlenül elfelejtették volna letakarítani, viszont azt gondolnánk, hogy ezen a szinten ilyen nem létezik.
Hamarosan aztán kiderült a finom kis turpisság, még ha senki sem említette meg a koszos gumikat. Reilly ugyanis azzal próbálta bizonyítani a jövőre már megvásárolható elektromos Opel megbízhatóságát, hogy közölte: az Amperával érkezett az Opel-központ Rüsselsheimből Genfbe. Még egy filmrészletet is mutatott, amint az autópálya forgalmában halad a tesztmodell. Reilly állította: "abszolút tökéletesen" teljesítette a kocsi az 500 kilométeres távot.
Utolsó kommentek