Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A szobrász játéka

A hatalmas kéz alatt valóban játékautónak látszik a klasszikus olasz mini

Minden autókért rajongó felnőtt lelkében ott bujkál a kisautóval játszó gyerek, aki annak idején önfeledten tolta az autópályának kinevezett padlón kedvencét és utánozta a motorhangokat. Erre alapozta "Zoom Zoom" termékfilozófiáját a Mazda, és ezt öntötte formába a Rómában született szobrász, Lorenzo Quinn, aki álmodott már Szent Antal szobrot a Vatikán és World Trade Center emlékművet is Manhattan számára.

0 Tovább

Hetvenkét év restaurálás nélkül

Las Vegasban több mint 130 ezer dollárért kelt el egy árverésen egy eredeti állapotú 1939-es BMW R 51 RS versenymotor. A negyvenes-ötvenes években Amerikában induló kétkerekűhöz sohasem nyúltak restaurátorok, kormányán még ott díszelegnek a Daytona 200-as versenyek műszaki ellenőrzését igazoló szalagok is. Ennek ellenére szép állapotban vészelte át a gyártól távol eltöltött hetvenkét évet. Összesen tizenhét példány készült a speciális típusból, melyből mára három maradt fenn.

0 Tovább

A nagyvasak országa

Önálló márkaként forgalmazták az Imperial modelleket, képünkön egy 1966-os Chrysler Imperial LeBaron Hardtop

Ahogy Mátyás király halálával odalett az igazság, a detroiti nagyvasak kikopásával úgy vesztette el identitását az amerikai autóipar. A régi szép időkben még az amerikai álom megtestesítői, a vágy benzingőzös tárgyai voltak a hullámzó, lustán öblögető V8-as cirkálók, utódaik azonban ma már a tengerentúlon is nehezen veszik fel a versenyt az ázsiai és európai konkurenciával.

0 Tovább

Százéves az Indy pace car

Carl G. Fisher 1911-ben egy Stoddard-Dayton kormánya mögött vezette fel az első indianapolisi ötszáz mérföldes autóversenyt

1911-ben rendezték meg először az indianapolisi ötszáz mérföldes versenyt, itt debütált az első "pace car", vagyis felvezető autó is. Carl G. Fisher, az Indianapolis Motor Speedway alapítója az autóverseny első öt évében maga vezette a mezőny előtt haladó autót, melynek feladata, hogy az első, bemelegítő körben diktálja a tempót a versenyzőknek, akik a kör végén gördülőrajttal kezdik meg a futamot.

0 Tovább

Sokakat csábít szabálytalanságra a felfestett körforgalom

A németekről stabilan tartja magát az a sztereotípia, hogy szabálykövető nemzet, ám az alábbi videó alapján bátran kijelenthetjük, hogy bizonyos esetekben ők is meglehetősen „rugalmasan kezelik” a KRESZ-t. A németországi Erfurt egy felfestett körforgalmát sokan nem veszik komolyan: valaki figyelmetlenségből, valaki szándékosan vágja le a kanyart. ezzel is jelezve, hogy az utóbbi időben milyen latinosan felhígult a birodalmi vezetési morál.

3 Tovább

babetta

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek