Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Szivar gyerekeknek

Auto Union Typ C e-tron (2011)

Álomjátékot készített az Audi a február 3-án megnyitó 62. Nürnbergi Nemzetközi Játékvásárra. A legendás Auto Union Typ C 1:2-es méretarányú kicsinyített mását nem csupán nézegetni lehet, a gyerekek vezethetik is a szivar versenyautót. A harmincas évek sikermodelljét idéző kisautó nem pusztán remek szórakozást nyújt, de a régi idők klasszikusait is megkedvelteti a kicsikkel, akiket egyszerre környezettudatos szemléletre is nevel.

0 Tovább

Búcsú a Daihatsutól

Erősödő jen, gyengülő eladások és egy végleges döntés: két év múlva már nem lehet hivatalos importőrtől Daihatsut vásárolni Európában. A Hatsudoki Seizo néven 1907-ben alapított japán cég 1958 óta foglalkozik autógyártással, 1967-től a Toyotához tartozik. A nagyobb gyártók árnyékában élő Daihatsu iránti kereslet mára drasztikusan lecsökkent, pedig a rendszerváltás után nálunk is népszerű volt a cég egyik legsikeresebb modellje, a Charade harmadik generációja, melyből még jelenleg is sok szaladgál. A tulajdonos Toyotához mérhető, legendás megbízhatóságáról híres, strapabíró kisautót 1987 és 1994 között gyártották.

0 Tovább

Amerikai névrokon

Egy egész modellpalettára való autót importál Amerikából a Lancia, jövőre már a Chrysler 200 olasz változata is kapható lesz. Piaci bevezetésekor ismét egy klasszikus név felélesztésével gondoskodnak róla, hogy az amerikai ízlés és stílus szerint tervezett autó közvetítsen valamit
a márka múltjából. Ezúttal a kevésbé ismert Flavia név került elő, amely a Lancia első nagy limuzinja volt. Prototípusát 1960-ban mutatták be a Torinói Autószalonon.

0 Tovább

Autó és motor driftversenye

Egy driftversenyzőnél csak egy motoros driftversenyző lehet őrültebb, így ha két ilyen egyed találkozik, abból biztos valami eszetlen dolog születik. Az alábbi videóban egy 175 lóerős átalakított Kawasaki sportmotor csap össze egy ugyancsak alaposan átépített és széttuningolt Mazda RX-7-tel.

1 Tovább

Kacsa, Cápa és Lütyő Etyeken

A Citroën egy napra birtokba vette az etyeki filmstúdiót, itt próbálhattuk ki szerdán egy rövid próbaút erejéig az új C4-et és az elektromos C-Zerót. A sajtótájékoztatóra berendezett stúdió falára hatalmas molinó került, a prezentációt átlátszó dizájnfotelekben ülve hallgattuk végig, közben gyönyörködtünk a Citroën két mesterművében, egy 1982-es sárga-fekete 2CV6 Charlestonban és egy 1971-es sötétlila DS Pallasban.

0 Tovább

babetta

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek