Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Hagyjon nyomot maga előtt!

A márkaidentitás nyert egészen új értelmezést hétfő reggel, amikor Gulyás kolléga megállt egy zebra előtt, a mögötte jövő autó viszont nem. Azaz mégis, csak a mozgási energia egy részét az éppen tesztelt Peugeot 207 RC nyelte el.

Fotó: Féjja Zsolt [origo]




Fotó: Féjja Zsolt [origo]

Teszt hamarosan, főleg elölnézeti fotókkal.

0 Tovább

Egy kis segítséggel kész a még nagyobb baleset

Látszólag könnyen megoldható talpra állítani egy felborult kamiont egy méretes markológéppel. Mégsem az.

 



Hasonló gondokkal kellett szembenézniük az alábbi, korábbi válogatásunkban már szereplő videóban látható arab úriembereknek is, akik egy távoli sziklás hegyoldalon állítottak talpra sikeresen egy pórul járt terepjárót. Kár volt.

0 Tovább

Elérte a Volkswagent a változás szele

A napokban tartja a Volkswagen az Amarok pickup nemzetközi sajtóbemutatóját Argentínában. Az esemény érdekessége a Scorpions együttes ottani koncertje volt, amelyet nem kevesebb mint 250 vendég előtt tartottak a helyi szállodában. Erről sajnos nincs fellelhető dokumentum, de bizonyára kitűnő volt a hangulat, ha már a fotózáson is ilyen remek formában voltak - az egyébként búcsúlemezüket készítő - fiúk. 

Forrás: Volkswagen



0 Tovább

A motorozás árulkodó jelei

Az alábbi kép meglehetősen leegyszerűsített formában, de annál találóbb módon adja vissza a különböző motorozási stílusok közötti hozzáállás-, pontosabban hozzáülésbeli különbségeket. Természetesen most is sportmotortulajdonosok egója növekedhet.

 



 

0 Tovább

Most kell megijedni - baleset-megelőzési kampányfilmek

A középutat kell járni - mondta a sokkoló közlekedésbiztonsági kampányokról az Országos Balesetmegelőzési Bizottság elnöke az [origo]-nak adott interjúban. Megnéztük, milyen, a biztonságos vezetést elősegítő kampányfilmek születtek itthon és külföldön; míg Magyarországon a tipikus baleseti helyzetek kivédésére, addig Nagy-Britanniában inkább a rossz szokások elhagyására irányulnak.

Városban, már 50 km/órás sebességnél is maradandó sérülésekkel, halállal járhat egy baleset. A bekötetlen ember teste tehetetlenségénél fogva az erőhatás irányába repül. Ez az ausztrál videó bár már majdnem húszéves, mégis példaértékű. A be nem kapcsolt, a fizika törvényeinek kiszolgáltatott utas további sérüléseket okoz a biztonsági övvel védett vezetőnek.

 




Tévhit, hogy a légzsákkal felszerelt autóban nem kéne az övet használni. Eredetileg a hetvenes évek Amerikájában az öv helyettesítésére próbálták a légzsákot alkalmazni, de mint ilyen, nem vált be. Amit ma légzsák alatt értünk, az a Mercedes-Benz által kifejlesztett és 1980-óta alkalmazott Supplemental Restraint System (SRS) nevű rendszer, ami kiegészítő visszatartó rendszert jelent. Az elnevezésből is látszik, hogy a légzsákot az övrendszerrel együttes működésre tervezték. A légzsák csak a pirotechnikai övfeszítővel az ülésbe - szó szerint - préselt ember fejét és felsőtestét tudja megóvni a kormánnyal és a műszerfallal való találkozástól.

A következő videó a fő kérdése: "Mikor fogod abbahagyni, hogy iszol és vezetsz?".

 

 

A brit közlekedésbiztonsági videók erőteljes képi világukról ismertek. Először egy visszafogottabb darab.

 

 

És egy jóval nyomasztóbb:

 

 

A brit kampány kiterjedt a forgalomban résztvevő más szereplőkre, például a motorosokra is.

 

 

A magyarországi kampányokban néhány évvel ezelőtt legfeljebb gyurmabábok sérülhettek meg:

 

 

A leállósávban tartózkodás veszélyeiről szóló videóban sincs vér, de azért kellően ijesztő.

 

 

Az eddigi talán leghatásosabb videó a gyorshajtás veszélyességéről.

 

 

A brit filmhez hasonló - ahogyan azt Kiss Csaba, az OBB elnöke nyilatkozta nemrég - nem várható itthon. Úgy tűnhetne, a rendőrség kerüli a túlságosan nyomasztó kampányt, de nem így van. "Élőben" látni egy balesetet - pontosabban egy élethű szimulációt - még mélyebb nyomokat hagy, mint egy profin elkészített kisfilm. Ilyenek pedig vannak, ahogyan azt az alábbi videó is bizonyítja.

 

0 Tovább

babetta

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek