Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Megnéztük az új Ford Focust

Testközelből is megnéztük a 80. Genfi Autószalon sztárjaként emlegetett Ford Focust. Délelőtt 11-kor gördült ki egy oválpályán a mintegy félezer újságíró és egymást könyékkel finoman lökdöső fotós elé a világ egyik legnépszerűbb kompaktjának következő generációja.

Fotó: Hirling Bálint [origo]

Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!




Az első személyes benyomások alapján a - Detroitban már bemutatkozott - ötajtós, és a - világpremierjét itt tartó - kombi formája nem annyira radikális, mint az első hivatalos fotók ígérték. Kijelenthető, hogy a vadonatúj autók stílusával könnyen megbarátkoznak majd az izgalmakra kevésbé vágyó magyar családosok is. Meg az amerikaiak és az ázsiaiak is, ugyanis John Fleming, a Ford európai nagyfőnöke leginkább azt hangoztatta a sajtó számára a bemutatón, hogy új büszkesége globális hódító útra készül.

Fotó: Hirling Bálint [origo]

Sajnos beülni még nem tudtunk a kocsikba, ugyanis Fleming személyi titkára utunkat állta, így nem sikerült megismételni a frankfurti szemfülességet, hogy világelsőként nézzük meg egy sikeresnek ígérkező autó belsejét. A Focusokat hétfőn még kötél választja el az újságíróktól, de a tapasztalat az, hogy érdemes lesz ide visszatérni. Természetesen kíváncsiak vagyunk a beltér képeken már látott formáira, az anyaghasználatra, a kiállított kocsik kezelőszerveire, beszámolunk róla, amint bejutottunk.


Nézze meg a helyszínen készült videónkat!

Kövesse a Genfi Autószalon eseményeit az [origo]-n! Kedd este egy, a szalon látványosságait bemutató cikket közlünk, szerdán pedig több érdekes, izgalmas járművet is részletesen bemutatunk egy-egy posztban.

0 Tovább

Dömper döntötte le a gyalogoshidat

Nem lettünk volna annak a gyalogosnak a helyében, aki a hídra lépés után pár másodperccel azt vette észre, hogy egy hatalmas teherautó felbillentett billenőplatóval tart a felüljárója felé. Szerencsére a törökországi balesetben csak egyedül ő sérült meg, és nem életveszélyesen.



0 Tovább

Nyíltan támad az Audi

Amerikában szabadabbak a reklámtörvények, így az Audi gond nélkül leforgathatott egy olyan szpotot, amelyben csak a vetélytársak lejáratására törekedtek.



A filmben nem kímélik sem a Mercedes-, sem a BMW-, sem a Lexus-vásárlókat, akik autóik mellett állva egykedvűen mondják azt a maszlagot, amit az adott gyártók marketing-szakemberei a fejükbe vertek. Bezzeg amikor meglátják az utcán a legújabb Audikat, szinte elszégyellik magukat, és a lélegzetük is elakad. Szegény pocakos BMW-tulaj még a húsz évvel fiatalabb barátnőjét is azonnal elveszti, amikor az orruk előtt elsuhan egy S4-es. Nemcsak a forgatókönyv, hanem az sem túl fair az ingolstadti gyártótól, hogy a konkurens modellek a BMW kivételével egytől egyig régi, már nem gyártott típusok, míg az Audik természetesen a legújabb modellek.

 

 

 

0 Tovább

A my autónk

Időről időre változik, a típusfelirat-nélküliség vagy épp a minél több kiírás a menő autós körökben. A jelek - vagy legalábbis ezen Suzuki tulajdonosa szerint - most éppen az utóbbi időszakot éljük.

Fotó: Féjja Zsolt [origo]




Elemezhetnénk az 1,3-as, nyolcszelepes, benzines motorral szerelt kiskocsin olvasható 16V, 1.4, GTI és Turbo Intercooler felirat értelmét, vagy a kályhacső-kipufogó szükségességét, és talán meg is tennénk, ha nem akadt volna el a szavunk a jobb oldali, kissé nemesebbé tett márkajelzést látva.

Fotó: Féjja Zsolt [origo]

0 Tovább

Egykerekű magyar találmány a gyors városi közlekedéshez

Minden eddiginél nagyobb sebességet ígér egy keréken egy új magyar találmány. Külföldre szánják.

Forrás: [origo]



Már gyártják annak a magyar találmánynak az első darabjait, mely megreformálhatja az egykerekűek piacát. Az eddig Magyarországon leginkább cirkuszokban látott, kisebb sebességre képes egykerekűek mellett a Huni-Rex azok igényeit szolgálja ki, akik egy, a biciklinél kisebb, kompakt eszközzel szeretnének nagy sebességet elérni, és elég kitartóak ahhoz, hogy az újfajta városi közlekedési eszközzel megtanuljanak biztonságosan haladni.

A Huni-Rex elsődleges megkülönböztető jegye, hogy áttételes a hajtása, melynek köszönhetően egy hajtásra háromszor akkora távolságot képes megtenni, mint hagyományos társai. A termék technológiai- és formatervezői nagy figyelmet fordítottak a biztonságra, így a nagyobb sebesség miatt a Huni-Rex a legmodernebb technológiájú fékeket kapta.

Forrás: [origo]

A feltaláló szerint elsődleges célpiacnak az Egyesült Államok, Kína és Japán számít, ezekben az országokban nagy hagyománya van az egykerekűzésnek. Bízik benne, hogy sikerül Magyarországon is népszerűsíteni, várhatóan 2010 szeptemberében kerül a hazai boltokba, 400 euró (110 ezer forint) körüli áron.

0 Tovább

babetta

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek