Az oroszok vezetői tudásáról már számos videóval megemlékeztünk, az utcán driftelő Mustang esete viszont bárhol a világon megtörténhetett volna. Nem kellettek hozzá úttalan utak, tintás sofőrök vagy kétségbeejtő műszaki állapotú autók, csak egy erős hátsókerekes sportkocsi, egy széles utca és egy nagy gáz, ami elég volt hozzá, hogy kétszer is kitörjön a Mustang hátsója és a beton elválasztón átrepülve oldalba kapjon egy gyanútlan 107-es Peugeot-t.
Ámokfutást rendezett az unatkozó tartálykocsis
Nyilván unalmas lehet egész nap nyílegyenes utakon autózni egy tartályautóval, ám az alábbi videóban látható produkcióra aligha akad épeszű magyarázat. Az mindenesetre tény, hogy láthatóan nagy rutinnal kezeli és hintáztatja padkától padkáig a (nyilván üres) tartályos utánfutót.
Ne drifteljünk melltartó nélkül!
Egy orosz hölgy úgy ült be egy driftversenyző mellé egy próbaköre, hogy a blúza alatt nem viselt melltartót. A hölgy méreteinek és a tekintélyes oldalgyorsulásnak hála a blúz hamar szétszakadt, így igazán kellemes videó született az élményautózásból.
Azt azért meg kell jegyezni, hogy a videó kicsit gyanús, valószínűleg nem véletlen született meg. A blúz gombjai feltűnően hamar megadják magukat, és az sem normális, hogy a biztonsági öveket csak hölgynél nem kötötték be, így nem akadályozza a "szabad mozgást".
Yvan Muller Ken Blockosat játszik egy Camaróval
Az amerikai-koreai Chevrolet már többször is bebizonyította, hogy legalább olyan büszke a WTCC-ben induló pilótáira, mint autóira. A felfrissített Captiva menetpróbáján például Robert Huff autóztatott minket az Alpokban, most pedig Yvan Muller vitte el a retrós Camarót egy körre a spanyolországi Navarra versenypályán. Muller kezei között az újraélesztett amerikai legenda a legjobb formáját hozza. A Ken Block előtt tisztelgő csapatós videóból semmi sem hiányzik, amit egy izomautótól, egy ügyes sofőrtől és egy gyári forgatócsoporttól elvárunk.
Driftelés közben kinyílt a légzsák
Az oldallégzsák elsősorban akkor menthet életet, ha egy baleset során az autó felborul és átfordul a tetején, mert ilyenkor az ülésben tehetetlenül hánykolódó testek nem csapodnak az üvegnek és a karosszéria tetőoszlopainak. Az alábbi videóban látható driftelés olyan jól sikeredett, hogy az oldalgyorsulástól a Camaro kidurrantotta a függönylégzsákokat, mert nyilván azt hitte a fedélzeti elektronika, hogy a tetején fog landolni a járgány. Bármelyik autó esetében megengedhetetlen egy ilyen hiba, egy Chevrolet Camaro esetében azonban különösen irritáló, hiszen ezt a modellt arra teremtették, hogy kilinccsel előre kanyarodjanak vele.
Utolsó kommentek