B"Felelőtlen és veszélyes vezetésre bíztat". Ezzel az indokkal tiltották be Angliában a Toyota alábbi animációs reklámfilmjét, amiben az új hátsókerekes sportautójukat a GT86-ost próbálják népszerűsíteni.
B"Felelőtlen és veszélyes vezetésre bíztat". Ezzel az indokkal tiltották be Angliában a Toyota alábbi animációs reklámfilmjét, amiben az új hátsókerekes sportautójukat a GT86-ost próbálják népszerűsíteni.
Stuttgartban úgy döntöttek, nem várják meg a következő Jerry Bruckheimer filmet vagy a Cobra 11 új évadját, hogy a frissen bemutatott C osztály kupét szerepeltessék benne, inkább forgattak egy saját akciófilmet műkincslopással, jó nőkkel és látványos autós üldözéssel.
Amerikai piacos Heteseket használtak a forgatáson, az első rendszámtartó tengerentúli szabványméret. A mű német tábla az eredeti Aston Martin DB5 rendszámára utal
1995-ös visszatérésekor kisebb botrányt kavart, amikor James Bond, a cipőfűzőjétől a mandzsettagombjáig brit titkos ügynök alá nem Aston Martint, még csak nem is Lotust, hanem egy BMW-t tolt a kütyükért felelős Q. Az Aranyszem (GoldenEye) vetítésén a háború emlékére érzékeny angol nézőknek a márkaválasztás, a Bond autók rajongóinak pedig a Z3 alig néhány perces szereplése okozott csalódást, cserébe a film elején a sorozat leghíresebb kocsija, az 1964-es Aston Martin DB5 egy Ferrari F355-tel fogócskázik a szerpentinen.
Egy egész modellpalettára való autót importál Amerikából a Lancia, jövőre már a Chrysler 200 olasz változata is kapható lesz. Piaci bevezetésekor ismét egy klasszikus név felélesztésével gondoskodnak róla, hogy az amerikai ízlés és stílus szerint tervezett autó közvetítsen valamit
a márka múltjából. Ezúttal a kevésbé ismert Flavia név került elő, amely a Lancia első nagy limuzinja volt. Prototípusát 1960-ban mutatták be a Torinói Autószalonon.
A Citroën egy napra birtokba vette az etyeki filmstúdiót, itt próbálhattuk ki szerdán egy rövid próbaút erejéig az új C4-et és az elektromos C-Zerót. A sajtótájékoztatóra berendezett stúdió falára hatalmas molinó került, a prezentációt átlátszó dizájnfotelekben ülve hallgattuk végig, közben gyönyörködtünk a Citroën két mesterművében, egy 1982-es sárga-fekete 2CV6 Charlestonban és egy 1971-es sötétlila DS Pallasban.
Utolsó kommentek