Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Mindegy, csak M legyen

Álca alól kandikáló 1 M Coupe

Hamarosan kifut a BMW 1-es sorozata, de a legnagyobb durranást a végére tartogatták. A bajorok motorsport divíziója végre befejezte a kétajtós kupé legvadabb változatát. Münchenben sokáig halogatták a csúcsváltozat elkészítését, hiányát a 02-es sorozat szellemi örökösének tartott kétajtós legerősebb kivitelével, a nagyszerű 135i-vel pótolták. A rajongók azonban nem pusztán egy tökéletesség határait súroló autóra, nem is M sportcsomagra, hanem egy valódi M-es BMW-re vágytak.

1 Tovább

Lépjen be a turbó zónába!

A hetvenes évek végén a Renault a Forma-1 történetében először turbómotoros autóval állt rajthoz, majd amikor a sorozatos nehézségek után végre győzelmet aratott, valóságos turbóláz vette kezdetét. A motor mesterséges lélegeztetése a nyolcvanas évekre nem csupán a versenypályán, az utcai autókban is sláger lett. Ebben az időszakban számtalan klasszikus született. Turbómotorokról szóló cikkünkben megemlékeztünk a középmotoros Renault 5-ösről, de nem feledkeztünk meg az 1980-ban bemutatott Fuegóról sem.

0 Tovább

113 centiméter vs. 208 centiméter

Ha végsebességben és gyorsulásban nem is, egy szempontból mindenképp felülkerekedik Virágvölgyi István fotórovat-vezető kollégánk az általunk tesztelt Lambóhoz képest. Kis híján kétszer olyan magas.

A különbség számos kísérletre ihlethetne, mi a helyezzük az egyiket a másikba-módszert választottuk, ebből pedig egyenesen következett, hogy inkább István kerüljön a Lambóba.

Nem ment könnyen, de sikerült, a Helyes vezetési és utazási pozíció az autóban című cikkünkben viszont nem ő lesz az illusztráció.

0 Tovább

Így készül a holnap autója

Nem hiába igyekeztek a Nissan mérnökei, első teljesen elektromos autójuk, a Leaf a márka történetében másodszor az Év autója lett, majd tőlünk is megkapta a kitüntető címet, hiszen nem csupán a helyi károsanyag-kibocsátás elleni harcban számíthatunk rá, de ugyanolyan komfortosan juttat el minket a célunkhoz, mint egy hagyományos négykerekű. Feltéve, ha nincs túlságosan messze, a Leaf hatótávolsága ugyanis csupán 160 kilométer. Ha az akkuk lemerülnek, hosszú órák alatt tölthetjük újra, ahhoz pedig villanykutakra van szükség, ilyenből azonban egyelőre csak egy van, mutatóban a Váci úton.

0 Tovább

Álom marad a Ford Capri?

Ford Capri MkII (1974)

Pár napig úgy tűnt, van remény, de a vezetőség végül megcáfolta a pletykákat, egyelőre biztosan nem készül el a Capri utódja. Bánjuk a kölniek óvatoskodását? Igen, de döntésükért mégsem hullatunk könnyeket, az új kupé ugyanis a Ford Focus háromajtós kivitele lett volna némi fazonigazítással. A még mindig jól csengő név ennél azonban többet érdemel. A Capri egyike a hetvenes-nyolcvanas évek autós legendáinak, egy igazi álomautó, vérbeli sportmodell, szívbemarkoló kupéformával, erős motorokkal, hátsókerék-hajtással.

1 Tovább

babetta

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek