A szocialista munka hőse

P50-esek gördülnek ki a Sachsenring Automobilwerke Zwickau kapuján 1958 januárjában

Néhány héttel ezelőtt írtunk azokról az alkalmazottakról, akik közvetlenül a futószalag mellől loptak BMW alkatrészeket Münchenben. Egyes darabokat hibásnak minősítettek, így később hozzájuthattak, majd az interneten értékesítették szerzeményeiket. Náluk is élelmesebb volt az a zwickaui munkás, aki 1980 és 1988 között huszonöt komplett Trabantot csempészett ki a gyárkapun. A Berliner Zeitung huszonkét év után hozta nyilvánosságra a szerelőszalag mellett dolgozó lakatos esetét. A férfi elmondása szerint egy közértből soha nem mert volna semmit ellopni, mert ott túl nagy lett volna a lebukás veszélye.

0 Tovább

Negyed század göröngyös utakon

A látványos felvétel a terepszöget korlátozó, mindenbe beleakadó lökhárítónak köszönhető

25 évvel ezelőtt jelent meg a legstrapabíróbb Volkswagen Transporter, az utasokat és a rakományt árkon-bokron át célba juttató összkerékhajtású T3 Syncro. A hetvenes évek végén Gustav Mayer, a Transporter fejlesztési igazgatója adta a konstrukció ötletét a prototípusokért felelős részleg mérnökeinek, akik a legenda szerint magánszorgalomból építették meg az első próbapéldányt egy T2-es buszból.

0 Tovább

8 henger, 32 szelep

Az 1984 és 1994 között gyártott Lancia Thema a Fiat Cromával, az Alfa Romeo 164-gyel és a Saab 9000-rel osztozott a műszaki alapokon

Hamarosan felgyorsulnak az események a Lancia és a Chrysler körül. A lassan feledésbe merülő márkák a kínálatukból hiányzó modellek cserélgetésével segítenek egymáson. A tengerentúlon átmaszkírozva megjelennek az európai léptékű olasz autók, Európában pedig a Chrysler kíméli meg a Lanciát egy új csúcsmodell fejlesztési költségeitől. Úgy tűnik, a Fiat konszern minden áron megmenti prémiummárkáját.

0 Tovább

Közkívánatra: megint Pirelli-naptár

Legutóbbi Pirelli-naptárról szóló posztunk olyan karriert futott be, hogy kötelességünknek éreztük ismét megörvendeztetni olvasóinkat.

Ezúttal kissé más stílusú képeket közlünk. Ezek is Pirelli-naptárból valók, csak nem a 2011-esből, hanem az első, 1964-es kiadásból.

Hasonlóan fülledt erotikájú képeket rejtettünk
a fotó alatti galériába. Kattintson!

0 Tovább

Régi szép idők

A Bogár 1953-as szériája 1956 előtti, brit övezethez tartozó, alsó-szászországi rendszámmal.

Uwe Friedrichsen biztosan párás szemmel nézné végig a Volkswagen 1961-es reklámját. Egy kisfilmet, melyben a 76 éves hamburgi színész nem pusztán Bogár után vágyakozó fiatalkori önmagát láthatja viszont. A német népautót népszerűsítő alig több mint másfél perces összeállítás minden kockája egy kedves, letűnt korszakot idéz fel. Munkába siető emberekkel, családi idillel, rajzolt díszletekkel, vadonatúj Bogarakkal, szívbemarkoló zenei aláfestéssel, nyugalmat és boldogságot sugárzó jelenetekkel.

0 Tovább

babetta

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek