A körülötte terjengő benzinszag jelezte, valami nincs rendben. Hiába költött rá Gyula bácsi, az előző tulajdonos 17 ezer forintot, az egyéves garázsfogság megtette nem éppen jótékony hatását: Babettánk csak kerékpár-üzemmódban működött. Biciklinek viszont túl nehéz, nem engedik fel a fogaskerekűre, meg hát szorult belénk valamennyi büszkeség - mégiscsak ciki, ha tekerés közben lengén öltözött biciklis lányok visszamosolyognak előzés után.
Babettánk tehát platóra, majd szerelőhöz került. Úristen, mi ez? - kérdezte a Mester, amikor betoltuk a kapun, de azért készségesen állt neki a munkának. Abban bíztunk, hogy kitisztítja a karburátort, és tökéletes kondícióban kapjuk vissza kedvenc kétkerekűnket, azt viszont nem is reméltük, hogy szoros összefüggésekre derül fény mopedünk és a luxusautók, valamint a hajdan volt csehszlovák és a jelenlegi tajvani és indiai alkatrészipar között. Az pedig csak rémálmainkban szerepelt, hogy gyakorlatilag megtöltik majd a narancssárga kosarat a kicserélt darabok.
Nem volt ez egy rossz motor - tört elő az őszinte vallomás az unalmas japán robogókat javító szakemberből, amikor dolga végeztével visszamentünk hozzá.
Egyre biztosabbak vagyunk benne, jó döntés volt Babettát venni. Még nem is használtuk, máris mennyi meglepetést okozott.
Véleményeket, ötleteket, Babettás élményeket, fotókat, sztorikat és videókat erre a címre várjuk.
Utolsó kommentek